Мийка самообслуговування взимку: користь чи шкода?
Мийка самообслуговування взимку: користь чи шкода?
Експлуатувати брудний автомобіль – це не естетично для водія і шкідливо для транспортного засобу. Особливо важливо час від часу мити машину в зимовий період експлуатації, незважаючи на те, що в зазначений час року вона «мара» менше ніж, наприклад, навесні або восени. Це обумовлено тим, що у холодну пору року дороги посипаються особливими реагентами, які перешкоджають обмерзання дорожнього покриття. Використовуються дорожніми службами реагенти не найкращим чином впливають на метал кузова автомобіля, істотно прискорюється процес його корозії. Тому мити авто взимку потрібно обов'язково хоча робити це можна не так часто, як в інші пори року.
В даний час багато автолюбителі воліють користуватися мийками самообслуговування – це порівняно недорогий і досить ефективний, спосіб помити свою машину. Але, розумно використовувати таку мийку в зимовий період, яку користь або шкоду може отримати ТЗ? Розберемося в цьому питанні.
Користь і шкода в залежності від місця розташування мийки
У автолюбителів склалися діаметрально протилежні думки з приводу використання автомийки самообслуговування в зимовий період і цьому є три основні причини. По-перше, не всі водії враховують місце розташування мийки, по-друге, деякі миють машину правильно, інші не дотримуються рекомендацій і як наслідок розчаровуються в результаті. По-третє, не варто забувати, що водні процедури для автомобіля при температурі нижче 15-20 градусів все ж протипоказані.
Мийки самообслуговування можуть встановлюватися в різноманітних місцях – прямо на вулиці під навісом або в підземному гаражі, наприклад, торгового центру. У першому випадку, тобто коли мийка від навколишнього середовища захищена тільки навісом, їй розумно користуватися при температурі від нуля до 5 градусів і то з деякою обережністю. Як правило, в таких місцях майданчик, де безпосередньо відбувається робота з машиною, підігрівається, а ось на з'їздах часто утворюється полій. Через це виникають складності з під'їздом і виїздом, плюс до цього при температурі від -10 градусів подається з розпилювача піна замерзає прямо на кузові машини. Тому взимку заїжджати на подібні мийки не варто.
Зовсім інша ситуація спостерігається на автомийках, розташованих у більш або менш закритих приміщеннях – на підземних парковках або в спеціально обладнаних боксах контейнерного типу. Тут автомобіль виявляється повністю захищеним від вітру, знижується негативний вплив негативних температур. У подібних умовах помити машину можна вже при температурах до -15 градусів, а в деяких випадках і при -20 градусів.
Користуватися мийкою потрібно правильно
У мережі інтернет можна знайти безліч негативних відгуків, пов'язаних з використанням автомийки самообслуговування в зимовий період, в яких автолюбителі відзначають, що після виїзду з автомийки на вулицю, на їх авто примерзали склопідйомники, щітки склоочисників, лючки бензобаків і навіть двері. Дійсно, подібне цілком може статися, але лише у тих, хто користувався послугами автомийки неправильно. Наприклад, деякі в цілях економії використовують на мийці тільки два режими – основний, коли під тиском подається вода з піною і просте ополіскування. В результаті на кузові неминуче залишаються численні краплі вологи, які моментально замерзають, приморожуючи на корпусі машини все, що тільки можливо.
Для того щоб подібного не відбувалося, необхідно дотримуватися певного алгоритму дій і використовувати всі можливості автомийки не намагаючись заощадити. Обслуговування машини починається з включення на мийці основного режиму. Після його активації з розпилювача під тиском починає подаватися підігріта до +60 градусів вода, змішана з піною. Цією сумішшю з кузова збивається основна бруд, після чого включається режим ополіскування, при якому змиваються залишки піни.
Наступний етап мийки автолюбителі воліють пропустити, а між тим в зимовий період він є обов'язковим. На даному етапі з розпилювача починає подаватися нагріта до 60 градусів вода, змішана з воском. Цей склад покриває кузова машини тонкою захисною незамерзаючої плівкою, яка у подальшому допоможе корпусу автомобіля більш успішно протистояти впливу навколишнього середовища. Потім на останньому етапі миття здійснюється ополіскування корпусу транспортного засобу очищеною водою, проводитися просушування. Цим етапом в зимовий період також не рекомендується нехтувати.
Загальний висновок
З усього викладеного можна зробити однозначний висновок – використовувати автомийки самообслуговування в зимовий період корисно, але лише при дотриманні ряду умов. Тобто не слід мити машину при температурі нижче -15, користуватися послугами тільки тих автомийок, які розташовані в закритих від снігу і вітру місцях і необхідно дотримувати правильну черговість етапів мийки.
Джерело: https://cartechnic.ru/
- ТОП виробників деталей гальмівної системиОдной из важнейших деталей дисковой системы торможения является сам диск. Это устройство, которое испытывает постоянное трение, но при этом должно сохранять свою форму. Изготавливаются диски из прочного и надежного металла, чтобы колодки не стирали рабочую поверхность (или делали это минимально). Важно убедиться в том, что вы покупаете качественный диск, иначе уже через полгода эксплуатации автомобиль начнет демонстрировать неприятности в эксплуатации.Повна версія статті