Рекомендації по використанню взимку системи Старт-Стоп

Рекомендації по використанню взимку системи Старт-Стоп
Багато сучасні автомобілі оснащені функцією Старт-Стоп, яка дозволяє економити паливо, відповідним чином керуючи роботою силового агрегату. Поговоримо детальніше про особливості роботи цієї системи в зимовий час року.
Для чого необхідна функція Старт-Стоп?
Вперше така опція з'явилася на автомобілях в середині двохтисячних років і стала користуватися великою популярністю у найбільших автовиробників, які оснащують нею багато свої автомобілі. Основне призначення такої системи — це економія палива і зменшення забруднення автомобілем навколишнього середовища.
Автоматичний блок керування двигуном і підключена до нього система Старт-Стоп визначає, що автомобіль зупинився, а водій відпустив педаль газу. У цей момент блок управління подає команду на двигун, який глухне і під час стоянки, наприклад, на світлофорі, автомобіль не працює. Варто водієві натиснути на педаль газу, як автоматика миттєво заводить двигун, і ми можемо продовжити рух.
Швидкість роботи цієї системи така, що водій, фактично, не відчуває якогось дискомфорту в тих випадках, коли двигун, то зникає, то знову включається. При цьому є можливість економії палива, а, стоячи в пробках або чекаючи на перехресті дозволяє світло світлофора, ми не забруднюємо навколишнє середовище вихлопними газами.
Робота системи Старт-Стоп в мороз
Багато автовиробників налаштовують цю систему таким чином, щоб вона працювала при температурах повітря більше 4 градусів. Це дозволяє попередити швидке охолодження двигуна, який холод може довгий час виходити на робочу температуру, а за рахунок роботи цієї системи можуть виникнути певні складнощі з прогріванням двигуна. У підсумку в холод двигун, який постійно то глушиться, то заводиться, завжди буде холодним, а, отже, з'являються проблеми зі змазкою рухомих деталей і збільшується витрата палива.
В окремих випадках налаштування системи Старт-Стоп такі, що двигун глушиться не більше ніж на 30 секунд, після чого примусово заводиться, що дозволяє підтримувати в салоні автомобіля оптимальну температуру, також вирішуються проблеми з повільним прогріванням силового агрегату.
Більшість фахівців відзначають, що який-небудь користі від використання функції Старт-Стоп в зимовий час року немає, тому її краще всього примусово відключити. Тим самим вдасться навіть скоротити витрату палива, а мотор буде швидше виходити на робочу температуру, відповідно нам вдасться вирішити проблеми з роботою силового агрегату.
Вплив цієї електронної системи на надійність двигуна
Більшість автовиробників стверджують, що використовуються ними системи Старт-Стоп жодним чином не позначаються на ресурсі двигуна і наявних навісних агрегатів. Однак у дійсності в момент запуску двигуна на двигун і різне навісне обладнання припадають підвищені навантаження. Стоячи в пробці, ми можемо часто подкатываться вперед, після чого повністю зупиняємося. Електронна система в даному випадку буде десятки разів заводити і глушити двигун. Не дивно, що на мотор в даному випадку буде припадати підвищене навантаження, що може призвести до його швидкого виходу з ладу.
Здатні дані системи розрядити акумулятор?
У момент пуску двигуна саме на акумулятор доводиться підвищене навантаження, так як батареї необхідно дати заряд для іскри свічок запалювання. Якщо нам потрібно безліч раз заводити і глушити двигун, то істотно збільшується навантаження на батарею. У сучасних автомобілях ця проблема вирішується комплексно. В першу чергу на таких машинах використовується акумулятор підвищеної потужності, що дозволяє йому з легкістю справлятися з частими циклами запуску двигуна.
Застосовується генератор дозволяє ефективно заряджати акумулятор навіть при невеликих пробігах. Стоячи в пробці і постійно подкатываясь на кілька метрів вперед, після чого відключаючи автоматикою двигун, можна не хвилюватися з приводу, що в акумулятора просто закінчиться заряд. Використовуються автоматичні системи пильно стежать за наявністю заряду в акумулятора і при падінні ємності батареї може бути примусово відключена функція Старт-Стоп, після чого генератор, навіть коли автомобіль рухається з невеликою швидкістю або стоїть у заторі, буде швидко заряджати акумулятор.
Переваги та недоліки системи Старт-Стоп на дизельних і бензинових двигунах
В силу своєї конструкції дизельні двигуни вважаються більш навантаженими, відповідно часті цикли запуску мотора можуть призвести до зниження ресурсу силового агрегату. Саме тому такі системи рідко коли застосовуються на дизельних двигунах, а будь-який досвідчений моторист порекомендує все ж примусово відключити роботу функції Старт-Стоп, що дозволить продовжити ресурс двигуна.
Як відключити цю електронну функцію?
Відключити систему Старт-Стоп на сучасному автомобілі можна різними способами. Окремі виробники пропонують можливість автовласникові самостійно відключити таку опцію, і в подальшому автомобіль працює як класична машина, а автоматика не глушить мотор при тривалих зупинках. Однак така можливість самостійного відключення функції Старт-Стоп доступна лише на деяких автомобілях.
На більшості сучасних машин відключення Старт-Стоп системи можливо лише шляхом перепрошивання блоку управління двигуном. Зробити це можна, підключивши до мотору відповідний комп'ютер з діагностичною програмою, після чого фахівець змінює налаштування і перепрошивають блок управління. Така робота не представляє особливої складності, проте її повинен виконувати виключно фахівець, що дозволить гарантувати відсутність будь-яких проблем в роботі силового агрегату.
Висновок
Електронна система Старт-Стоп – це досить цікава розробка, яка дозволяє нам економити паливо і покращує показники екологічності транспорту. Використовується автоматика глушить мотор в тих ситуаціях, коли машина зупиняється, а водій тримає натиснутою педаль гальма. Це може бути зупинка в пробці або на перехресті, коли ми очікуємо дозволяючий сигнал світлофора. Тільки знаючи всі переваги і недоліки такої електронної системи, можна правильно вибрати автомобіль, а при необхідності, самому або через відповідну сервісну програму відключити цю функцію, продовживши термін служби двигуна і всього навісного обладнання.
Джерело: https://cartechnic.ru/
- ТОП виробників деталей гальмівної системиОдной из важнейших деталей дисковой системы торможения является сам диск. Это устройство, которое испытывает постоянное трение, но при этом должно сохранять свою форму. Изготавливаются диски из прочного и надежного металла, чтобы колодки не стирали рабочую поверхность (или делали это минимально). Важно убедиться в том, что вы покупаете качественный диск, иначе уже через полгода эксплуатации автомобиль начнет демонстрировать неприятности в эксплуатации.Повна версія статті