Продавець auto-detali розвиває свій бізнес на Prom.ua 3 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
292 відгуків
Магазин автозапчастей
  • auto-detali
  • Статті
  • Від чого залежить паливна економічність автомобіля?

Від чого залежить паливна економічність автомобіля?

Від чого залежить паливна економічність автомобіля?

Від чого залежить паливна економічність автомобіля?

Від чого залежить паливна економічність автомобіля?

Сьогодні у кризу багато автомобілісти замислюються про можливості економії на експлуатації транспорту. Так як однієї з основних статей витрат на експлуатацію машини є саме придбання палива, то багатьох із нас цікавить як скоротити витрату бензину. Поговоримо детальніше про те, від чого залежать показники паливної економічності автомобілів.

Від чого залежить паливна економічність автомобіля?

Потужність і обсяг силового агрегату

Саме показники робочого об'єму і потужність двигуна безпосередньо впливають на витрату палива. Минулого найбільшою популярністю користувалися потужні автомобілі, які оснащувалися восьмициліндровими двигунами, що розвивають близько трьохсот кінських сил.

Сьогодні ж, коли ціни на паливо істотно збільшилися, найбільший попит припадає на економічні автомобілі, які отримали невеликі за своїм літражу турбовані чотирициліндрові двигуни. Навіть повнорозмірні седани бізнес-класу, які в минулому мали восьми і дванадцятициліндровий мотори, в даний час оснащуються такими невеликим агрегатами об'ємом максимум в два літри.

Використання турбонаддува дозволило істотно підвищить потужність агрегату, одночасно зберігши невеликим витрата палива. Тому такі сучасні, повністю автоматизовані двигуни з турбіною будуть розвивати потужність, порівнянну з шестициліндровим атмосферним агрегатом, але при цьому показники витрати бензину у них будуть на порядок нижче.

Потужність і обсяг силового агрегату

Бензин та дизель: різниця вражає

Тільки з'явившись на ринку у вісімдесятих роках минулого століття дизельні двигуни не користувалися достатньою популярністю у покупців, що пояснювалося їх посередніми експлуатаційними характеристиками. Такі двигуни виявилися малопотужними, галасливими і примхливими в експлуатації.

Однак сьогодні технологія виготовлення дизельних моторів суттєво покращилася. Агрегати отримали повністю комп'ютерне управління, невеликі турбіни і системи прямого вприскування. За показниками потужності такі мотори навіть перевершують аналогічні за обсягом бензинові двигуни, при цьому показник витрати палива у них на 20-30 відсотків менше. Не дивно, що в Європі на частку дизельних машин доводиться сьогодні дві третини всіх продажів нових авто.

Бензин та дизель: різниця вражає

Аеродинаміка в пріоритеті

Багатьом недосвідченим автовласникам може здатися, що аеродинаміка і тип кузова жодним чином не позначаються на показниках витрати палива. Проте в дійсності навіть п'ятивідсоткове поліпшення коефіцієнта аеродинаміки автомобіля може скоротити показники споживання палива на 10 відсотків. Саме тому всі без винятку автовиробники продувають свої машини в аеродинамічних трубах, покращуючи обводи кузова, що дозволяє поліпшити показники паливної економічності.

Відповідно, у спортивних автомобілів або машин з мінімальним дорожнім просвітом коефіцієнт лобового опору буде куди краще, ніж у позашляховиків і кросоверів. Тому такі автомобілі, що відрізняються поліпшеною аеродинамікою, будуть мати меншу витрату палива, ніж однакові по потужності і масі моделі кросоверів, позашляховиків та інших аналогічних модифікацій кузова.

Маса автомобіля також безпосередньо позначається на витраті палива транспорту. Чим більше важить автомобіль, відповідно, тим більше потрібно потужності двигуна, щоб розганяти важку машину, що призводить до деякого погіршення показники паливної економічності. Саме тому сьогодні багато автовиробників використовують алюміній і композити для зниження ваги, що одночасно покращує показники керованості транспорту на високій швидкості.

Аеродинаміка в пріоритеті

Регулюємо тиск в шинах

Мало хто знає, що, правильно накачавши колеса і забезпечивши відповідний тиск в покришках, можна поліпшити показники комфорту на борту, одночасно знизивши витрату палива. У тому випадку, якщо покришки накачані неправильно, може відзначатися суттєве погіршення експлуатаційних характеристик транспорту, протектор дорогих колесах швидко стирається, що також призводить до суттєвого збільшення витрат автовласника на експлуатацію транспорту.

Уточнити оптимальні показники тиску в покришках не складе якогось праці. Потрібну вам інформацію можна знайти в інструкції до експлуатації автомобілів, так і на спеціальних металевих табличках, розміщених у торці дверей або під капотом. Пам'ятайте про те, що перевіряти тиск в шинах рекомендується раз на місяць, що дозволить забезпечити безпроблемність експлуатації транспорту.

Регулюємо тиск шин

Проблеми з гальмівною системою

Встановлено, що наявність несправностей у гальмівній системі, коли колодки надмірно затискають диски, а при повністю відпущеній педалі можуть не до кінця відходити, все це призводить до підвищеного витраті палива. Щоб попередити подібне автовласникові необхідно на регулярній основі проводити перевірку технічного стану автомобіля, і при наявності яких-небудь несправностей намагатися негайно їх усувати, що дозволить попередити серйозні поломки, тим самим скоротивши витрати на володіння автомобілем.

Також до перевитрати палива можуть привести несправності в роботі паливної системи, поломки генератора, проблеми з приводом, які незмінно викликають підвищене навантаження коробки передач і двигуна. Такий автомобіль не тільки витрачає багато палива, але і незабаром зажадає дорогого ремонту, а відновлення техніки найчастіше зводиться до заміни сломавшейся АКПП або силового агрегату.

Проблеми з гальмівною системою

Стиль керування авто

Безпосередньо на показники витрати палива будуть безпосередньо впливати пристрасті водія і стиль його управління транспортом. Якщо водій практикує спокійний і розмірений стиль управління, без різких прискорень і таких же гальмуванні в підлогу, то двигун автомобіля працює в оптимальному для нього діапазоні оборотів, що дозволяє виключити часті пробуксовки і істотний витрата палива у машини.

А от якщо з кожного світлофора викручувати передачу до червоної зони, постійно перевищувати швидкісний режим, експлуатувати автомобіль в режимі підвищених навантажень, все це незмінно призводить до виходу з ладу коробки передач, приводів, двигуна і одночасного збільшення показників споживання палива. Ті машини, які за паспортом в середньому витрачають 10-12 літрів бензину, за такої активної експлуатації можуть збільшити свій апетит до 20 літрів на 100 кілометрів пробігу і більше.

Джерело: https://cartechnic.ru/

Інші статті