Як правильно «прикурити» акумулятор і завести двигун?
Як правильно «прикурити» акумулятор і завести двигун?
Напевно, багато автовласників стикалися з необхідністю прикурити сів в автомобілі акумулятор і завести тим самим машину. Небезпека такої процедури полягає в тому, що можна перевантажити бортову мережу автомобіля, що в рідкісних випадках призводить навіть до займання транспорту.
Як правильно «прикурювати» автомобілі?
Для початку необхідно пам'ятати про те, що потужність акумуляторних батарей у обох автомобілів повинна бути приблизно однакова. Тому не варто прикурювати невелику за своїми розмірами малолітражку від повнорозмірного позашляховика і пікапа. Це може призвести до коротких замикань в мережі і інших проблем з електропроводкою.
Запалювання автомобілів обов'язково має бути відключено. Тільки в цьому випадку можна прикурювати машину, не ризикуючи при цьому спалити різні автоматичні блоки і всю електропроводку транспорту.
Слід в обов'язковому порядку використовувати якісні дроти для прикурювання. Справа в тому, що при закладі автомобіля на такі проводи та клеми для прикурювання доводиться підвищене навантаження. Використання неякісних китайських проводів може призвести до того, що акумулятор або генератор тут же вийде з ладу, також існує небезпека загоряння автомобілів. Слід точно підключати плюс до плюса, мінус до металу двигуна, що дозволить виключити які-небудь проблеми з автомобілем.
Якщо після декількох спроб завести двигун автомобіля прикурити його від іншого акумулятора не вдалося, то, з великою часткою ймовірності, причиною поломки є не сів АКБ, а інші проблеми з двигуном. В даному випадку необхідно буде доставити автомобіль в сервіс, виконати його діагностику і за отриманими результатами відремонтувати машину.
Після того як двигун буде заведений слід акуратно відключити провід, уникаючи дотику клем один з одним. При такому зіткненні клеми мінуси і плюси незмінно відбудеться коротке замикання, наслідком якого можуть бути як легкі іскри, так і повний вихід з ладу всієї електроніки автомобіля.
Багато хто не надто досвідчені автовласники, намагаючись завести двигун прикурюючи його від іншого акумулятора, здійснюють одну поширену помилку. Вони підключають мінусовій провід не до мінуса на двигуні, а з'єднують проводами мінусові клеми на акумуляторах. У такому разі завести двигун неможливо, так як відбувається зарядка акумулятора від справної батареї. Підзарядити АКБ таким чином до рівня, достатнього для заведення двигуна, буде неможливо. Саме тому, щоб запобігти виходу з ладу справного акумулятора і завести автомобіль необхідно на автомобілі донорі підключати мінусовій провід до масі на двигуні або кузові.
Вкрай важливо дотримувати правильну послідовність при підключення силових проводів. З'єднуються спочатку плюси акумуляторів, і лише після цього підключають мінуси проводів. В подальшому проводу прибирають в зворотній послідовності. Тобто, спочатку відключають мінус, а в подальшому - плюс.
Відразу після запуску двигуна автомобіля відключати дроти не слід. Рекомендується дати двигуну попрацювати кілька хвилин для заповнення розрядженої батареї, і лише після цього від'єднувати проводи. Глушити машину відразу не слід, так як в подальшому мінімального заряду батареї буде недостатньо для заведення двигуна.
У сучасних автомобілях, де дані по кожному акумулятору прописуються з допомогою спеціальних комп'ютерних програм, завести двигун таким прикуриваем буде неможливо. Ви лише ризикуєте вивести з ладу електроніку, а в подальшому при кожному відключенні клем акумулятора потрібно везти машину в сервіс і знову прописувати акумулятор за допомогою спеціального комп'ютерного обладнання. Тому власникам нових іномарок рекомендують не займатися самостійним ремонтом машини, а при проблемах з акумулятором доставити авто в сервіс, де проведуть його зарядку і повністю відремонтують ваш автомобіль.
За умови правильного підключення проводів який-небудь істотного навантаження на електрику не відзначається. Лише неправильним підключенням плюса і мінуса можна вивести з ладу різні електронні блоки в автомобілі. Тому слід в обов'язковому порядку акуратно підключати проводи, і ні в якому разі не плутати плюс і мінус.
Можливо також прикурювання проводами від вже заведеної автомобіля. Проте в даному випадку на генератор автомобіля донора доводиться підвищене навантаження, що може призвести до поломок цього сайту. Тому краще заводити двигун шляхом прикурювання від іншого акумулятора на заглушеному автомобілі.
Бензинові автомобілі при спробі їх завести від розрядженого акумулятора можуть заливати свічки запалювання, і зрештою в подальшому, навіть використовуючи повністю заряджений акумулятор, завести машину не представляється можливим. Автовласникові необхідно викрутити свічки запалювання, висушити їх, очистити від наявного нагару і після цього з зарядженим акумулятором заводити машину.
Якщо у повністю справної автомобільної батареї відзначаються проблеми з закладом двигуна, то слід демонтувати АКБ з автомобіля, і вдома поставити акумулятор в тазик з теплою водою. Таке нагрівання дозволить відновити пусковий струм і всі робочі характеристики, а в подальшому будуть повністю відсутні які-небудь проблеми з закладом двигуна автомобіля.
Після такого екстреного закладу двигуна шляхом його прикурювання від іншого автомобіля необхідно буде зняти акумулятор з авто і в домашніх умовах підзарядити його за допомогою відповідних випрямлячів. Набрати заряд акумулятора, навіть при працюючому генераторі з повністю розрядженим акумулятором, буде проблематично.
Висновки
Завести двигун автомобіля з повністю розрядженим акумулятором не складе особливої праці. Вам потрібно спеціальні високовольтні дроти для прикурювання автомобіля від іншого акумулятора. Така робота по прикуриванию авто повинна проводитися в повній відповідності з правилами, що виключить які-небудь проблеми для електропроводки і акумулятора автомобіля. Автовласникам необхідно буде дотримувати акуратність, щоб не переплутати мінусові і плюсові дроти і правильно приєднувати акумулятори двох автомобілів.
Джерело: https://cartechnic.ru/
- ТОП виробників деталей гальмівної системиОдной из важнейших деталей дисковой системы торможения является сам диск. Это устройство, которое испытывает постоянное трение, но при этом должно сохранять свою форму. Изготавливаются диски из прочного и надежного металла, чтобы колодки не стирали рабочую поверхность (или делали это минимально). Важно убедиться в том, что вы покупаете качественный диск, иначе уже через полгода эксплуатации автомобиль начнет демонстрировать неприятности в эксплуатации.Повна версія статті