Про якихось важливих прихованих опціях машини ми не здогадуємося?

Про якихось важливих прихованих опціях машини ми не здогадуємося?
Сучасні автомобілі мають численні опції, про призначення яких багато водіїв навіть не здогадуються. Поговоримо детальніше про таких потайних функціях, як правильно їх використовувати при експлуатації автомобіля.
Багато автовласників при експлуатації транспорту використовують лише самі необхідні функції, наприклад, мультимедіа, клімат-контроль, круїз, парктроніки та камери кругового огляду. Тоді як насправді в автомобілі може бути розширений список додаткових опцій, про призначення яких ми просто не здогадуємося.
Покажчик бензобака
Автовласникам зі стажем, які вже не один рік використовують свої автомобілі, ця опція буде марною. А ось початківцям, які тільки нещодавно придбали свою машину, таку вказівку боку бензобака надасть неоціненну допомогу. Дійсно, бензобак в машині може розташовуватися ліворуч або праворуч. Відповідно, необхідно правильно займати сторону на бензозаправці, щоб не втрачати час, відстоюючи повторно чергу до потрібної колонці.
На приладовій панелі є відповідний індикатор, який показує водіям загальна кількість палива в бензобаку. Посередині цього індикатора буде матися піктограма заправної колонки і невеликий трикутник ліворуч або праворуч. Саме розташування цього трикутника і вказує нам на сторону, з якої розташовується заправна горловина бензобака.
Можливість регулювання сонцезахисного козирка
При яскравому бічному світлі призахідного або висхідного сонця водіям буває проблематично керувати автомобілем, коли їх постійно сліпить яскраве сонце. Вирішити проблему надзвичайно просто. У більшості автомобілів можна не тільки опустити сонцезахисний козирок, але і повернути його на 90 градусів. Це не тільки убезпечить вас від нерівномірного водійського засмаги, але і попередить осліплення при яскравому призахідному сонці.
Відключення системи стабілізації курсу
Нові автомобілі сьогодні оснащені системою стабілізації курсу, яка шляхом пригальмовування окремих коліс та скидання газу дозволяє вирівняти машину, попередивши її заносу на слизькій дорозі. Іноді наявність такої електронної опції лише ускладнює керування автомобілем на слизькій дорозі. Багато хто з нас хотіли б вибрати на засніжену або обледенілу майданчик і повправлятися в бічному ковзанні, підвищивши свої навики екстремального водіння. Тоді як при наявності працюючої системи ESP подібне просто неможливо.
На більшості автомобілів є можливість примусового відключення електронної системи стабілізації курсу. Причому в різних автомобілях таке відключення виконується по різному алгоритмом. У багатьох іномарок цілком достатньо потримати 5 секунд утримуйте кнопку управління ESP, як автоматика повністю відключає такого електронного цербера. У інших автомобілів деактивувати цю систему можна через відповідний пункт в сервісному меню. А у японських авто доведеться виконувати відповідні маніпуляції, одночасно натискаючи ручник і педаль гальма.
Підігрів дзеркал
Експлуатуючи машину взимку, ми незмінно стикаємося з проблемою замерзання стекол і бічних дзеркал. В результаті нам доводиться втрачати 15 хвилин тільки на те, щоб стекла відтанули, а ми могли почати рух. У більшості сучасних автомобілів є в наявності опція підігріву дзеркал. Така функція яких активується самостійно при падінні температури за бортом нижче нульової позначки або її можна включити примусово, для чого натискають кнопку і кілька секунд утримують джойстик, який управляє положенням бічних дзеркал.
Боротьба з запотівання стекол в зимову пору року
Восени і взимку, коли відзначаються істотні перепади температури та підвищена вологість у салоні автомобіля, багато з нас стикаються з запотівання вікон автомобіля. Витирати ганчіркою таке запотівання стекол не рекомендується, так як залишаються неприємні розводи, і незабаром автовласнику доведеться вирушати на мийку, що збільшує витрати на експлуатацію машини.
Найкраще боротися з таким запотівання стекол, включивши на обдув кондиціонер. Все, що потрібно зробити, це перемкнути тумблер кондиціонер на максимальний обдув, і буквально через 2-3 хвилини проблеми з запотівання стекол будуть вирішені. Таке регулярне включення кондиціонера взимку дозволить забезпечити якісне змащування всіх рухомих частин системи охолодження, попереджаючи її серйозні поломки.
Гальмуємо електронним ручником
Сьогодні на багатьох автомобілях встановлюються так звані електронні ручники, які дозволяють утримувати автомобіль на місці, запобігаючи його відхід при парковці. Мало хто знає, що потужності такого електронного ручника буде достатньо, щоб автомат зупинив автомобіль при екстремальному гальмуванні. Якщо у машини різко пропали гальма, то слід натискати кнопку активації електронного ручника, що дозволить зупинити машину і попередить серйозну аварію.
Однак зловживати використанням такого електронного ручника все ж не варто. В першу чергу ця система призначена для нерухомого утримання автомобіля на місці. А ось якщо постійно гальмувати машину ручником, зупиняючи її високій швидкості, то незабаром знадобиться дорогий ремонт електронних приводів і колодок ручника, заміна яких обійдеться автовласникові в круглу суму.
Активуємо дожим скла
Напевно, немає такого автовласника, який би не опинявся в ситуації, коли він забув закрити кватирку автомобіля і, поставивши машину на сигналізацію, вирушав у справах. Ситуація вкрай неприємна, так як можна з легкістю вкрасти з відкритої машини магнітолу, навігатори або інші цінні речі з бардачка.
Уникнути такого можна, активувавши опцію дожима стекол. Сьогодні навіть найпростіші сигналізації володіють такою функцією, що дозволяє одночасно з закриттям центрального замку і постановкою машини на охорону піднімати скла і закривати електролюк. У більшості моделей сигналізації, щоб активувати такий режим дожима стекол необхідно натиснути і утримувати кілька секунд кнопку постановки авто на охорону.
Висновок
Знание автовладельцем скрытых опций и возможностей своего автомобиля позволит с максимальной эффективностью использовать машину, упрощает её эксплуатацию в зимнее время года, обеспечивает максимальную безопасность транспортного средства. Каждый конкретный автомобиль будет иметь свои опции, в том числе скрытые возможности, поподробнее познакомиться с которыми можно лишь изучив инструкцию к машине. Поэтому не следует оставлять на потом изучение такой ценной информации. З інструкції до вашого авто ви можете дізнатися не тільки рекомендації автовиробника з обслуговування транспорту, але й детальніше познайомитеся з прихованими опціями і можливостями вашої машини.
Джерело: https://cartechnic.ru/
- ТОП виробників деталей гальмівної системиОдной из важнейших деталей дисковой системы торможения является сам диск. Это устройство, которое испытывает постоянное трение, но при этом должно сохранять свою форму. Изготавливаются диски из прочного и надежного металла, чтобы колодки не стирали рабочую поверхность (или делали это минимально). Важно убедиться в том, что вы покупаете качественный диск, иначе уже через полгода эксплуатации автомобиль начнет демонстрировать неприятности в эксплуатации.Повна версія статті