Продавець auto-detali розвиває свій бізнес на Prom.ua 3 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
292 відгуків
Магазин автозапчастей
  • auto-detali
  • Статті
  • Міфи і помилки водіїв під час експлуатації автомобіля взимку

Міфи і помилки водіїв під час експлуатації автомобіля взимку

Міфи і помилки водіїв під час експлуатації автомобіля взимку

Міфи і помилки водіїв під час експлуатації автомобіля взимку

Міфи і помилки водіїв під час експлуатації автомобіля взимку

Зимова експлуатація автомобіля - це завжди проблеми для автовласників. В першу чергу техніка повинна перебувати у відмінному стані, при цьому від правильності керування транспортом буде багато в чому залежати безпека водія та пасажирів автомобіля. Поговоримо детальніше про те, які існують міфи і помилки, відносно зимової експлуатації машини.

Міфи і помилки водіїв під час експлуатації автомобіля взимку

Багато вітчизняні автовласники, як досвідчені водії, так і новачки, незалежно від того, яким транспортом вони володіють, впевнені, що взимку обов'язково потрібно прогрівати двигун. Тоді як більшість експертів відзначають, що раніше різні Москвичі, Жигулі і Волги потрібно було додатково прогрівати перед тим як вирушити в дорогу. Тоді як сьогодні з використанням сучасних якісних мастил додатково гріти машину перед поїздкою вже не потрібно. Багато автовиробників навіть підкреслюють, що додатковий прогрів автомобілів може призвести до проблем з експлуатацією силового агрегату, довго працює взимку на холостих обертах.

прогріти двигун

Шкідливий холодний пуск. Ще один поширений міф у автовласників - це шкода пуску холодного двигуна. Як результат, вони зовсім відмовляються від експлуатації машини в зимовий час року, а такий вимушений простій незмінно негативно позначається на стані транспорту. Проведені численні дослідження показали, що при використанні якісної мастила холодний пуск жодним чином не позначається на надійності транспорту. Єдине виключення, це експлуатація автомобіля з проблемним генератором, розрядженим акумулятором або старим маслом, яке вже не змащує двигун. Щоб уникнути подібного слід регулярно возити машину на діагностику та в обов'язковому порядку перед настанням холодів виконати сервіс із заміною моторного масла.

Шкідливий холодний пуск

Необхідна підзарядка новому акумулятора. У минулому всі акумуляторні батареї продавалися не зарядженими і відразу після покупки потрібно додатково зарядити АКБ. Відповідно, у кожного автовласника були спеціальні зарядки-випрямлячі, що дозволяють правильно працювати з акумулятором. Однак сьогодні технологія виготовлення АКБ повністю змінилася, що дозволяє реалізовувати акумулятори вже повністю зарядженими і готовими до використання. Відповідно, додатково обслуговувати таку батарею після його придбання не потрібно.

підзарядка нового акумулятора

Можна встановлювати на машину акумулятор великої потужності. Раніше вважалося, що установка на авто акумулятора з великою ємністю незмінно приводила до поломок транспорту. Проте сьогодні більшість експертів сходяться на думці, що перевищення на 10-15 одиниць Ампер годин не позначиться негативно на показниках роботи мотора. Тоді як автовласник буде впевнений у своєму автомобілі, виключивши проблеми із запуском двигуна в серйозні холоду. Пам'ятайте про те, що вартість таких акумуляторів буде вище, ніж у штатних батарей.

Можна встановлювати на машину акумулятор великої потужності

AGM-акумулятори з'явилися відносно недавно і були розроблені спеціально для автомобілів, у яких є велика кількість додаткових споживачів електроенергії. Наприклад, якщо на вашому авто встановлена супутникова сигналізація, інші охоронні комплекси, то машині дійсно знадобиться такий спеціальний акумулятор, що забезпечує впевнений пуск навіть після тривалого простою. Проте в інших випадках купувати таку дорогу AGM-батарею не рекомендується. Все ж ця технологія ще не відпрацьована, та й вартість АКБ цього типу буде надзвичайно висока.

AGM-акумулятори

Є спеціальні зимові акумулятори. Дійсно, у продажу сьогодні можна знайти різні так звані зимові акумулятори, які дозволяють, за словами виробника, забезпечити впевнений пуск двигуна при мінусових температурах. Однак проведені тести показали, що такий впевнений пуск мотора в холод забезпечується виключно за рахунок збільшеної ємності. Тому всі запевнення виробника про розробку ними ідеального акумулятора для холодної пори року все ж є маркетинговим прийомом.

зимові акумулятори

Можна прикурити тонкими проводами. Автовласники зі стажем впевнені, що будь-яких проблем при прикуривании автомобіля проводами з тонкою житловий не виникне. Але в дійсності, сучасних моторів для пуску потрібно підвищений струм, а витримати його зможуть виключно товсті дроти. Тому автовласникам в обов'язковому порядку при зимової експлуатації машини потрібно подбати про їх наявність. Тим більше, що вартість таких аксесуарів не надто висока.

прикурити тонкими проводами

Запускаємо двигун від зовнішньої батареї. У продажу в магазинах аксесуарів можна знайти так звані зовнішні батареї, які підключаються в енергосистему машини через гніздо прикурювача. За запевненням виробників і продавців у магазині, це надзвичайно корисні аксесуари, з допомогою яких можна завести двигун навіть з розрядженим акумулятором. Проте в дійсності гніздо прикурювача розрахований на струм не більше 15 Ампер, тому завести двигун таким способом буде просто неможливо.

Запускаємо двигун від зовнішньої батареї

Чи можна самому зарядити батарею. Якщо на початку зими сів акумулятор, то не поспішайте викидати АКБ і бігти в магазин за новою батареєю. Незважаючи на заяву багатьох досвідчених автовласників, все ж можна з легкістю самостійно вдома підзарядити акумулятор випрямлячем, і в подальшому при правильно працюючому генераторі жодних складнощів з експлуатацією автомобіля взимку у вас гарантовано не виникне.

підзарядити батарею

Що краще тосол або антифриз. Насправді - це однакові або практично ідентичні за своїм складом охолоджуючі рідини, які виготовлялися за формулою, розробленою на заході, як з антифризом, так і у випадку з тосолом - за технологією, розробленою в Радянському Союзі. Тоді як насправді автовласникам при виборі такої охолоджуючої рідини необхідно звертати увагу на її характеристики, а не конкретну назву.

тосол або антифриз

Можна розбавляти антифриз водою. На перший погляд, здавалося б, подібне суворо забороняється, однак у регіонах, де не відзначається серйозних мінусових температур, можна в цілях економії додати в антифриз з хорошими показниками порогу замерзання не більше 10-15% води. Така охолоджуюча рідина не втратить своїх експлуатаційних характеристик, при цьому буде дешевше, ніж концентровані аналоги.

розбавляти антифриз водою

Джерело: https://cartechnic.ru/

Інші статті