Чому погано гріє пічка в автомобілі?
Чому погано гріє пічка в автомобілі?
При експлуатації автомобіля ми часто стикаємося з різного роду поломками, які істотно ускладнюють використання техніки. Однією з таких несправностей, які доставляють певні проблеми, є вихід з ладу печі, що робить неможливим використання автомобіля в холодну пору року. Поговоримо детальніше в яких випадках виходить з ладу пічка, як провести діагностику цього вузла і відновити його працездатність.
Потрібна пічка в машині?
Часто при повсякденній експлуатації автомобіля ми не задумуємося про важливість якісної вентиляції та обігріву салону. Водій на автоматі включає обдув стекол, а, сідаючи в холодну машину, ми незмінно нагріваємо її пічкою, роблячи поїздки максимально комфортними. Якщо ж з якихось причин цей сайт вийшов з ладу, то використання автомобіля взимку перетворюється на справжнє катування. У салоні автомобіля завжди буде холод, зігрітися тут просто неможливо, ми не тільки втрачаємо в комфорті управління транспортом, але і ризикуємо підхопити різні гострі і надзвичайно небезпечні хронічні захворювання.
Саме тому експлуатувати машину без правильно працюючої печі просто неможливо. Якщо з якихось причин цей сайт працює неправильно, то слід якомога швидше звернутися в сервіс та усунути наявні поломки. Чим раніше водій звернутися в майстерню, тим простіше провести діагностику і усунути поломку. Не зайвим буде при наявності проблем з нагріванням автомобіля перевірити рівень охолоджуючої рідини. Якщо антифриз знаходиться на мінімумі, то слід долити його в систему, поєднуючи параметри такої охолоджуючої рідини. Також потрібно перевірити працездатність термостата. Це механічний клапан, який відкриває і закриває шлях антифризу по великому і малому контуру, охолоджуючи рідина в системі.
Найпростіша діагностика несправностей
Безпосередньо діагностика поломок печі в автомобілі не представляє особливої складності. Така система обігріву працює наступним чином: в сорочці циліндрів двигуна охолоджуюча рідина нагрівається, після чого поступає в спеціальний радіатор грубки. У такому радіаторі відбувається нагрівання повітря, що нагнітається вентилятором вулиці в салон автомобіля. Проблеми з нагріванням такого холодного повітря з вулиці і недостатній обсяг його подачі в салон автомобіля може з'являтися з різних причин.
Поширеною причиною, чому не гріє пічка і з'являються проблеми з обігрівом салону, є повітря в системі системи охолодження двигуна. Якщо в машині міняли антифриз, то можливо у системі виявилася повітряна пробка, охолоджуюча рідина погано циркулює, не потрапляючи при цьому в радіатор грубки. У результаті навіть при працюючому вентиляторі в салон буде надходити виключно холодне повітря з вулиці, знижуючи комфорт використання автомобіля.
Необхідно буде перевірити роботу термостата, який являє собою механічний клапан, який перекриває рух охолоджуючої рідини по великому і малому контуру. Якщо при повністю нагрітому двигуні нижні труби в системі холодні, то це означає, що заклинило термостат і охолоджуюча рідина ганяється по малому колу, не встигаючи охолоне, що і призводить до неполадок у роботі двигуна. Ремонт такої несправності буде полягати в заміні вийшов з ладу клапана.
Куди гірше, якщо є проблеми з радіатором печі. В даному випадку необхідно буде проводити складний ремонт нагрівника, розбирається торпедо, знімають радіатор, виконують його огляд і діагностику. Часто усунення несправностей полягає в придбанні нового дорогого сайту. У тому випадку, якщо відзначаються протікання радіатора, то використовувати всілякі герметики слід з великою обережністю. Справа в тому, що такі герметики можуть призвести до проблем у роботі двигуна. В останньому випадку ремонт буде куди дорожче, ніж покупка нового радіатора для печі.
В окремих випадках відзначаються поломки вентилятора, який не нагнітає повітря в салон автомобіля. Треба буде перевірити працездатність електродвигуна, щіток і підшипників на самому вентиляторі. Якщо є проблеми з цим вузлом, то куди простіше його замінити в зборі зі щітками і підшипниками, ніж міняти такі елементи окремо. А ось якщо вийшов з ладу електродвигун, то витрати автовласника істотно збільшаться, так як вартість такого елементу надзвичайно висока.
У нових іномарках, де радіатори та клімат-контроль управляються повністю автоматикою, можуть відзначатися проблеми в роботі електроніки. Така поломка обійдеться автовласникові в солідну суму, тим більше, що треба гнати машину на сервіс, визначаючи несправність, після чого виконувати відновлення техніки, яке часто полягає саме в заміні всього блоку управління.
В редких случаях на работу печки влияет забившийся салонный фильтр. Если он засорился, а автовладелец не менял его на протяжении многих лет, то ток воздуха существенно ухудшается, а эффективность работы отопителя снижается. В итоге зимой появляются проблемы с эксплуатацией транспорта. Чтобы избежать подобного рекомендуется на регулярной основе раз в несколько лет менять салонный фильтр, что позволит обеспечить всегда свежий и чистый воздух в машине, исключив поломки в системе обогрева.
Самостійний ремонт або звернення до професіоналів?
В каждом конкретном случае технология ремонта будет отличаться. Если проблема в системе охлаждения автомобилей, упал уровень антифриза или в системе воздушная пробка, то можно самостоятельно устранить такие неисправности, сэкономив на обращении к профессиональным мастерам. Однако если у машины вышел из строя радиатора или же глючит управляющая автоматика, то самому выполнить такой ремонт и устранить имеющиеся поломки будет невозможно. Тем более, что не квалифицированным вмешательством мы можем лишь усугубить имеющиеся поломки, и в последующем стоимость ремонта будет крайне высока.
Тому автовласникові необхідно буде виконати самостійно первинний огляд печі автомобіля, спробувати визначити, чи працює вентилятор або завоздушилась система охолодження двигуна, є достатній рівень антифризу в системі. Якщо самостійно визначити несправність не представляється можливим, то потрібно буде звертатися на СТО, де майстри зможуть точно визначити характер поломки і проведуть оперативний ремонт опалення в автомобілі.
Висновки
Пічка в автомобілі може виходити з ладу з різних причин. Часто ламається термостат, з'являється проблема з вентилятором або ж починає підтікати радіатор. У кожному конкретному випадку технологія ремонту буде відрізнятися, а автовласник може самостійно виконати лише найпростіші відновлення техніки, заощадивши в послідуючому на зверненні до професійних майстрам.
Джерело: https://cartechnic.ru/
- ТОП виробників деталей гальмівної системиОдной из важнейших деталей дисковой системы торможения является сам диск. Это устройство, которое испытывает постоянное трение, но при этом должно сохранять свою форму. Изготавливаются диски из прочного и надежного металла, чтобы колодки не стирали рабочую поверхность (или делали это минимально). Важно убедиться в том, что вы покупаете качественный диск, иначе уже через полгода эксплуатации автомобиль начнет демонстрировать неприятности в эксплуатации.Повна версія статті