Чи є користь від “сніжинки“ на АКПП
Чи є користь від “сніжинки“ на АКПП
Автор: Максимов Віталій
У деяких автомобілях біля селектора автоматичної коробки передач є кнопка з зображенням сніжинки. Її активують взимку при складних дорожніх умовах. Але багато водіїв не можуть точно сказати для чого потрібен такий режим, і чи є від нього взагалі користь. Давайте розберемося...
Доводилося чути, що «сніжинка» не дає автомобілю пробуксовувати на старті і що вона обмежує робочі діапазони в цілях безпеки. Частково це так і є.
Якщо включити зимовий режим АКПП, то агрегат трансмісії при початку руху починає свою роботу відразу з другої або навіть третьої) передачі. Це обмежує передачу крутного моменту на ведучі колеса. В результаті автомобіль буде починати рух більш плавно, без пробуксовки.
У багатьох коробках закладений робочий режим «1-2». Це потрібно при русі по розгрузлій дорозі, при спуску з гори. «Сніжинка» - протилежний варіант. При її активації АКПП починає свою роботу на одну-дві сходинки вище.
Деякі автомобілісти незадоволені тим, що при режимі «сніжинка» збільшується витрата палива. Так, дійсно, витрата палива трохи підвищується. Але давайте згадаємо, що взимку автомобілі завжди витрачають більше палива. До того ж при пробуксовці без «сніжинки» паливо теж підвищено витрачається.
Зимовий режим АКПП корисний, але він не повинен бути постійно активований. У цьому випадку від нього буде користь.
Джерело: Today.ua
- ТОП виробників деталей гальмівної системиОдной из важнейших деталей дисковой системы торможения является сам диск. Это устройство, которое испытывает постоянное трение, но при этом должно сохранять свою форму. Изготавливаются диски из прочного и надежного металла, чтобы колодки не стирали рабочую поверхность (или делали это минимально). Важно убедиться в том, что вы покупаете качественный диск, иначе уже через полгода эксплуатации автомобиль начнет демонстрировать неприятности в эксплуатации.Повна версія статті