Продавець auto-detali розвиває свій бізнес на Prom.ua 6 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
2780 відгуків
promo_banner
Магазин автозапчастей

Зимовий лайфхак: продовжуємо термін служби акумулятора

Зимовий лайфхак: продовжуємо термін служби акумулятора

Зимовий лайфхак: продовжуємо термін служби акумулятора

Зимовий лайфхак: продовжуємо термін служби акумулятора

Взимку на акумулятори наших автомобілів припадає підвищене навантаження, а при неправильній експлуатації батареї вони швидко виходять з ладу, вимагаючи заміни, що істотно збільшує витрати автовласника. Як уникнути подібних проблем і правильно експлуатувати автомобіль, попередивши вихід з ладу акумуляторної батареї.

Багато автовласників не дотримуються правила експлуатації акумуляторів, що призводить до різних поломка батареї, а, в кінцевому рахунку, автомобіль відмовляється заводитися, підзарядити АКБ не представляється можливим. У підсумку нам потрібно купувати нові дорогі акумулятори, що істотно збільшує витрати на експлуатацію транспорту. Причому такі проблеми з акумулятором можуть з'явитися як у батарей, яким виповнилося 5-8 років, так і в зовсім нових АКБ, які куплені буквально два-три роки тому.

Зимовий лайфхак: продовжуємо термін служби акумулятора

Основні умови експлуатації акумулятора

Автовласникам у першу чергу потрібно дотримуватися основні вимоги щодо експлуатації таких батарей. До таких умов відноситься наступне:

1) Реле регулятори і генератори автомобілів справні, і видають необхідну напругу на акумулятор.

2) Батарея не піддається глибокого розряду.

3) В холод автомобіль правильно заводиться, що виключає підвищене навантаження на акумулятор.

Відразу ж слід застерегти, що експлуатаційним терміном у будь-якого навіть самого якісного акумулятора буде період експлуатації в 6-8 років. Не слід думати, що при дотриманні відповідних правил експлуатації техніки можна буде експлуатувати батарею протягом 10-15 років, не змінюючи встановлений на машині акумулятор. Причому термін експлуатації не залежить від того, в якому режимі експлуатується автомобіль. На таксі або другому автомобілі в сім'ї, який використовується виключно у свята і вихідні дні, експлуатаційний термін акумуляторів буде однаковий.

В першу чергу автовласникові необхідно буде звернути увагу на технічний стан автомобіля. Який би якісний він не купив акумулятор, і як правильно не експлуатував машину, якщо у транспорту є які-небудь неполадки, і, зокрема, з генератором або електромережею, це незмінно негативно позначиться на стані АКБ в машині. Як результат, такий акумулятор погано заряджається, на нього лягає підвищене навантаження, а незабаром навіть сама якісна і дорога акумулятор вийде з ладу, що значно збільшує витрати на експлуатацію транспорту.

Основні умови експлуатації акумулятора

Самостійно перевіряємо автомобіль

На перший погляд така професійна діагностика автомобіля може видатися нам чимось з розряду надскладного і недоступного для простого обивателя. Однак виконати таку найпростішу перевірку автомобіля і визначити несправності, які можуть впливати на експлуатацію акумулятора, не представляє особливої складності. Все що нам потрібно - це звичайний мультиметр, який можна придбати в будь-якому магазині радіо або електротехніки за тисячу-півтори рублів. Причому в подальшому ми зможемо самостійно перевіряти електроланцюга автомобіля, що дозволить нам істотно заощадити на експлуатації транспорту, а нам не доведеться постійно возити машину на сервіс в спеціалізовану майстерню.

У справній електромережі машини номінальна напруга становитиме 14,2 Вольта. Перевірка такої напруги здійснюється мультиметром як при незаведенном двигуні, так і після пуску мотора. При справній проводці, якісній роботі генератора і акумулятора показники напруги не будуть просідати навіть при заведеному двигуні. Якщо ж у батареї відзначається істотне зменшення напруги після стоянки або при заведеному двигуні, то це може свідчити про наявність несправностей генератора, або ж батарея з якихось причин не накопичує заряд.

Багато сучасні автомобілі оснащені функцією самодіагностики, і в спеціальному сервісному меню на екрані мультимедіа виводяться всі параметри за поточним напруги в бортовій мережі. Наявність такої функції самодіагностики істотно спрощує автовласникові контроль за станом бортової мережі і акумуляторної батареї. При необхідності він зможе в будь-який момент отримати всю необхідну йому інформацію за зарядом акумулятора, і, якщо буде виявлено западіння потужності або інші проблеми в електромережі, слід негайно доставити автомобіль в сервіс. Відкладати на потім таку діагностику не слід, так як експлуатація автомобіля з подібними поломками вкрай небезпечна і може призвести до загоряння транспортного засобу.

Самостійно перевіряємо автомобіль

Потрібно заряджати акумулятор?

Єдиної думки серед автовласників про те потребує акумуляторна батарея своєчасної підзарядки, на сьогоднішній день немає. Хтось стверджує, що при правильному виборі АКБ і справному генераторі будь-якої необхідності в такій підзарядки акумулятора немає. Проте як би правильно ми не експлуатували машину, на акумулятор буде припадати підвищене навантаження і час від часу батарея потребує відповідної підзарядки. Найчастіше таку роботу проводять восени безпосередньо перед настанням холодів. Це дозволить автовласникові повністю бути впевненим в справності свого автомобіля, а машина буде впевнено заводитися навіть в найлютіший мороз.

Будь-якої складності в такий підзарядки акумулятора на сьогоднішній день немає. Можна придбати як спеціалізоване зарядний пристрій, так і виготовити випрямлячі своїми руками. В інтернеті можна знайти численні схеми виготовлення саморобних зарядних пристроїв для акумуляторів, виконати які не складе труднощів навіть при відсутності відповідного досвіду роботи. Така підзарядка повинна виконуватися кожен рік, причому акумулятор потрібно буде зняти з машини, і провести всю роботу в гаражі або будинку, що дозволить уникнути будь-яких складнощів з подальшою експлуатацією транспорту.

Потрібно заряджати акумулятор?

Підіб'ємо підсумки

Правильна експлуатація акумулятора в зимовий час року дозволить уникнути будь-яких проблем з машиною, автовласник буде впевнений у безпроблемний запуск двигуна навіть в найлютіший мороз. Щоб продовжити життя акумулятора необхідно підтримувати генератори і всю електромережа у справному стані, регулярно виконувати вимірювання показників напруги в бортовій мережі і батареї, заряджати АКБ щороку безпосередньо перед настанням холодів. Виконуючи таке просте обслуговування, можна буде продовжити термін служби акумулятора, який не доставить проблем автовласникові протягом 6-8 років і більше.

Джерело:https://cartechnic.ru/

Інші статті
  • ТОП виробників деталей гальмівної системи
    ТОП виробників деталей гальмівної системи
    Одной из важнейших деталей дисковой системы торможения является сам диск. Это устройство, которое испытывает постоянное трение, но при этом должно сохранять свою форму. Изготавливаются диски из прочного и надежного металла, чтобы колодки не стирали рабочую поверхность (или делали это минимально). Важно убедиться в том, что вы покупаете качественный диск, иначе уже через полгода эксплуатации автомобиль начнет демонстрировать неприятности в эксплуатации.
    Повна версія статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner