Чи потрібно мити машину взимку?
Чи потрібно мити машину взимку?
Єдиної думки автолюбителів можна мити машину взимку і як часто проводити таку роботу, на сьогоднішній день немає. Хтось за звичкою, як і влітку, щотижня навідується на мийку, а хто-то всю зиму їздить на такій брудній машині, мотивуючи це тим, що шар бруду захищає її від корозії і хімії, якою рясно посипають дороги взимку. Поговоримо детальніше про те, чи потрібно мити машину взимку і як часто навідуватися на автомийку.
Дороги взимку у великих і малих містах являють собою чорне місиво з бруду, талого снігу, піску та пилу. Вся ця бруд незабаром виявляється на кузові автомобіля. Нам доводиться вирішувати, чи потрібно мити машину або дочекатися серйозного похолодання, коли бруд і сніг замерзнуть, дороги почистять, і після цього можна буде вимити автомобіль. Всі автомобілісти, які віддають перевагу регулярно мити машину в зимову пору року, стверджують, що сіль і реагенти осідають на кузові і швидко призводять до появи іржі.
Тому вони постійно миють машину, що, на їх думку, попереджає утворення корозії на кузовних панелях. Тоді як всі автовласники, які воліють зайвий раз не навідуватися на автомийку взимку, відзначають, що такий шар бруду замерзає і твердне, забезпечуючи природну захист кузова від впливу агресивної хімії. Тим більше, що взимку в місті підтримувати чистоту машини неможливо. Варто нам виїхати з автомийки, як буквально через 10-15 кілометрів поїздки вулицями наших міст, як машина знову буде забруднена, рясно покрившись шаром бруду і снігу.
З курсу хімії нам відомо, що корозія металу - це хімічна реакція, активно протікає при високій температурі. А ось взимку при морозах на дворі машина практично не іржавіє, навіть якщо вона буде покрита соляною кіркою з бруду і реагентів. Тому частота миття автомобіля взимку жодним чином не буде впливати на швидкість утворення іржі на кузові.
А ось для лакофарбового покриття автомобіля така часта мийка взимку буде небажана, так як суттєва різниця температур, яка незмінно виникає при використанні теплої води на мийці, незмінно призведе до появи мікротріщин, що в свою чергу швидко руйнує лакофарбове покриття. Саме тому автомобілі, власники яких часто миють машини взимку, незабаром вкриваються сіткою з дрібних тріщин, і потрібна дорога полірування і лакування автомобіля. Також при частому митті машини взимку можуть з'явитися проблеми з відкриттям замків і замерзанням прогумованих прокладок в дверях.
Втім, вирішити всі наявні проблеми при такій експрес-миття можна, якщо в теплому гаражі або відстійнику виконувати таку роботу самостійно. Машина повинна постояти в теплому боксі мінімум добу, після чого акуратно виконується миття з подальшим прослуховуванням в теплому приміщенні. Однак таке можливо лише в рідкісних випадках, тоді як більшість автовласників звертається на стандартні автомийки, де про такому тривалому прогріванні кузова автомобіля і використанні якісної автохімії мови йти не може.
Більшість фахівців, які займаються ремонтом кузова автомобіля, рекомендують не мити машину взимку, а якщо автовласник все ж чистюля і не може миритися з таким постійним забрудненням кузова автомобіля, то йому слід виконувати таку процедуру на підземній стоянці і в опалювальному гаражі. В останньому випадку фарба прогріється, волога повністю стече з кузова, а машина просохне, що в подальшому виключить утворення тріщин і сколів.
На багатьох мийках сьогодні працюють люди з вулиці, які не мають навіть первинного поняття про правильність виконання такої процедури як миття автомобіля. Якщо влітку подібне не настільки критично, машина швидко висихає і не страждає від корозії, то взимку будь-неправильний догляд за автомобілем може призвести до певних проблем з експлуатацією транспортного засобу. Тому, щоб уникнути замерзлих замків або ж задубевших гумових прокладок в дверях, слід звертатися виключно в спеціалізовані автомийки, в якості яких ми повністю впевнені. Самостійно займатися такою роботою на морозі не слід. Заощадивши тисячу рублів на мийці, ви в подальшому незмінно втратите на необхідності викликати спеціалістів і відкрити замок або змінювати що вийшли з ладу ущільнювачі на дверях.
Якісна перша весняна мийка
Особливу увагу автовласникові необхідно приділити правильності виконання першої весняної мийки. Як тільки зійде сніг і мине небезпека серйозних заморозків, необхідно відвезти машину на спеціалізовану мийку, де не тільки змиють бруд з кузова, але і якісно обробити днище і пороги. Така мийка нижній частині автомобіля виконується з використанням спеціальних пристосувань, що забезпечують підвищений тиск води. Тільки так можна буде змити всю засохлий бруд і солоні відкладення з автохімією. В порогах, арках коліс і на днище є безліч важкодоступних порожнин, де скупчуються реагенти, сіль і хімія, і в подальшому при високій температурі починається активна корозія, що призводить до швидкого поразки кузова автомобіля. Саме тому автовласникові необхідно в обов'язковому порядку виконувати мийку автомобіля з додатковою обробкою нижньої частини кузова.
Не зайвим також буде виконати нанесення напилення на основі воску. Такий захист дозволяє попередити корозію, довше зберігає автомобіль чистим, при цьому вартість такого роботу не надто висока. А самостійно в домашніх умовах виконувати таку мийку автомобіля або нанесення різних захисних засобів не рекомендується. Така робота виконується з використанням спеціальних розпилювачів і компресорів, тому самому вручну виконати всі вкрай складно. У підсумку заощадивши на виконанні такої процедури в умовах професійної мийки, ми в подальшому незмінно зіткнемося з необхідністю ремонтувати автомобіль і усувати наявні вогнища корозії або перефарбовувати кузов машини.
Висновки
Мити чи не мити кузов автомобіля взимку вирішує завжди автовласник самостійно. І все ж більшість фахівців рекомендують не виконувати такий сервіс і не мити машину на морозі. В іншому разі кузов буде помережаний численними дрібними микроцарапинами, незабаром з'явиться корозія, що змусить перефарбовувати машину або проводити її дорогу полірування. Якщо ж ви все ж хочете помити автомобіль, то робити це потрібно або в умовах теплого боксу, де машина буде до і після миття стояти не менше години, або на теплій підземній парковці самостійно. А ось виконувати таку роботу на морозі ми ні в якому разі не рекомендуємо, так як подібне лише погіршує стан кузова, який незабаром зажадає дорогого ремонту.
Джерело: https://cartechnic.ru/
- ТОП виробників деталей гальмівної системиОдной из важнейших деталей дисковой системы торможения является сам диск. Это устройство, которое испытывает постоянное трение, но при этом должно сохранять свою форму. Изготавливаются диски из прочного и надежного металла, чтобы колодки не стирали рабочую поверхность (или делали это минимально). Важно убедиться в том, что вы покупаете качественный диск, иначе уже через полгода эксплуатации автомобиль начнет демонстрировать неприятности в эксплуатации.Повна версія статті