Продавець auto-detali розвиває свій бізнес на Prom.ua 3 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
292 відгуків
Магазин автозапчастей

Чи потрібно прогрівати двигун машини взимку?

Чи потрібно прогрівати двигун машини взимку?

Чи потрібно прогрівати двигун машини взимку?

Чи потрібно прогрівати двигун машини взимку?

Думка автовласників про те чи потрібно прогрівати двигун узимку діаметрально розходяться. Хтось стверджує, що це обов'язкова процедура, без якої двигун незабаром зажадає дорогого капітального ремонту. Тоді як інші автовласники зауважують, що такий прогрів потрібен був лише для старих вітчизняних автомобілів, а на сучасних іномарках вся робота контролюється автоматикою і виконувати таку процедуру просто не потрібно.

Що говорить виробник?

Жоден з сучасних виробників автомобілів не вказує прямо на необхідність такого прогріву автомобіля в зимовий час року. За умови використання якісного масла, яке змінюється за регламентом, забезпечується якісна мастило двигуна і прогрівати його додатково не потрібно.

Однак більшість фахівців з ремонту автомобілів відзначають, що в процесі експлуатації масло втрачає свої характеристики, також слід враховувати посередня якість палива, що також може призвести до погіршення параметрів роботи двигуна. Як результат, мотор змащується на холодну не надто якісно, що призводить до підвищеного зносу і передчасного виходу з ладу двигуна.

Чи потрібно прогрівати двигун автомобіля взимку?

Питання екології

Сучасні двигуни повністю управляються автоматикою, яка аналізує різні параметри, вносячи відповідні зміни в насиченість паливної суміші, обороти агрегату і ряд інших параметрів. На холодну потрапляє в циліндри збагачена суміш, яка згоряє не повністю, що призводить до суттєвого погіршення показників екологічності у таких не прогрітих моторів.

Часто автовласники зберігають машини під будинком, тут же виконуючи їх попередній прогрів. Чи варто дивуватися, що екологія у дворах буде далекою від ідеалу. Куди гірше, коли паркування автомобіля знаходиться прямо під вікнами, а в подальшому мешканці будинку, які проживають на нижніх поверхах, змушені дихати таким отруєним повітрям, гаром і іншими важкими сполуками.

Чи потрібно прогрівати двигун автомобіля взимку?

Підвищений знос

Яких-небудь стовідсоткових доказів підвищеного зносу двигуна при його експлуатації на холодну все ж немає. Тому багато автовласники зауважують, що такий попередній прогрів це лише втрати часу. Однак усі погоджуються з тим, що на холодну, коли у двигун надходить збагачена суміш, в камері згоряння різко збільшується температура, що призводить до істотного збільшення навантаження на поршень і весь циліндр в цілому.

Однак необхідно розуміти, що така підвищена навантаження припадатиме на двигуни незалежно від того, виконується попередній прогрів мотора або автовласник відправляється в шлях на холодному агрегаті, акуратно прогріваючи його під час руху. Багато авто експерти і фахівці з ремонту двигунів зазначає, що будь-яка експлуатація автомобіля в сильний холод є істотним стресом, який призводить до передчасного зносу, незалежно від того, виконується попередній прогрів чи ні.

Підвищений знос

Швидкість прогріву двигуна

Всі автовласники, які воліють попередньо прогрівати двигун на стоянці, впевнені, що тільки так на холостих обертах мотор може швидко набрати необхідну температуру, масло та охолоджувальну рідину прогріються, воно буде забезпечувати якісне змащування рухомих елементів, що попередить підвищений знос агрегату.

Однак проведені дослідження показали, що двигун краще прогрівається саме в русі. Тому відразу ж вирушаючи в дорогу, плавно підвищуючи обертів, і не піднімаючи їх на холодну вище 2,5-3 тисяч оборотів в хвилину, можна швидко нагріти двигун, і в подальшому будь-яких проблем з експлуатацією автомобіля гарантовано не виникне.

Швидкість прогріву двигуна

Якість масла впливає на знос?

Теоретично прогрів двигуна виконується для того, щоб підняти температуру масла, яке лише теплим може якісно змащувати рухомі елементи, не допускаючи їх передчасного зносу. Така необхідність прогріву двигуна було в минулому, тоді на старих карбюраторних двигунах використовувалося найпростіше мінеральне масло. Дійсно, таке мастило, будучи холодної, загусає і не забезпечує якісну роботу двигуна.

Сьогодні ж на сучасних машинах використовується полусинтетика і синтетичне масло, яке зберігає свої експлуатаційні характеристики в широкому діапазоні температур. Навіть при глибокому мінусі на дворі таке масло буде текучим, якісно змащуючи двигун, тому йому не потрібно додатковий прогрів.

Автовласникові лише необхідно буде використовувати якісну мастило, рекомендовану виробником автомобіля, також регулярно виконувати сервіс, кожні 8-10 тисяч кілометрів проводити таку роботу, що стане гарантією безпроблемної експлуатації двигуна. Економити на обслуговуванні двигуна і всього автомобіля не слід, так як в подальшому техніки можуть з'явитися різні несправності, усунення яких обійдеться куди дорожче, ніж невелика зекономлена сума на сервісі.

Якість масла впливає на знос?

Варто зациклюватися на прогріві?

Сьогодні відзначається тенденція, коли автовласники машину міняють раз в 5 років. Відповідно, до цього часу зазвичай ще не з'являються перші ознаки зносу двигуна, викликані неякісним обслуговуванням і змазуванням мотора. Тому зациклюватися на такому прогріві і виконувати його постійно на новому авто не слід.

Куди важливіше проводити своєчасне обслуговування двигуна, а при наявності яких-небудь проблем в моторі своєчасно здійснювати його діагностику і усунення наявних несправностей. Тільки так можна буде уникнути істотних витрат на експлуатацію транспорту, а автовласник буде завжди впевнений у своєму автомобілі, який не зламається і не потребує дорогого ремонту.

Джерело: https://cartechnic.ru/

Інші статті