Як крадуть машини, оснащені безключовим запуском двигуна?

Як крадуть машини, оснащені безключовим запуском двигуна?
Багато сучасні автомобілі оснащені системою безключового доступу, яка дещо спрощує життя автовласникам, дозволяючи без використання ключа відкривати двері і з легкістю заводити двигун машини. Однак така технологія погіршує безпеку транспорту, коли зловмисники за допомогою спеціальних ретрансляторів і пристроїв підсилення сигналу з легкістю відкривають машину і викрадають транспорт без будь-якого фізичного та механічного впливу на автомобіль.
Технологія викрадення автомобіля
Якщо в минулому основним елементом захисту автомобіля були його замки й ключі, підібрати які не представлялося можливим, що попереджало розтин машини і угон транспорту, то сьогодні використовуються різні автоматичні пристрої, що керують роботою двигуна, попереджаючи його злом і угон транспорту.
Перші системи безключового доступу з'явилися на автомобілях Mercedes, і незабаром стали користуватися популярністю у покупців, а багато автовиробників освоїли цю технологію, оснащуючи свої машини такими зручними пристроями. По суті, така система являє собою мобільну мітку, усередині якої розташовується мікрочіп, який передає за бездротовою технологією сигнали на вбудований в автомобілі блок.
Система розпізнає дані і сигнали від брелока-мітки, самостійно розблокує двері в автомобілі, а щоб завести двигун машини, автовласникові не доведеться використовувати ключі. Все що потрібно, це лише натиснути на відповідну кнопку і мотор заведеться.
Виробники автомобілів подбали про необхідної безпеки такої системи безключового доступу, тому високочастотний сигнал передається зашифрованим, а зламати його або підібрати буває вкрай складно. Однак біда прийшла звідки її зовсім очікували. Ніхто зламувати керуючий код не збирається, та й красти такі мітки брелоки не потрібно. Все що потрібно - це лише спеціальний прилад-ретранслятор, який підсилює сигнал від рідної мітки, що дозволяє відкривати автомобіль і гнати машину.
Завдяки такому ретранслятора дія радіочастотного брелока з міткою може досягати 200 300 метрів і більше. Відповідно, щоб відкрити машину зловмисникам необхідно знаходитися з ретранслятором безпосередньо поблизу від автовласника і посилювати потужність сигналу від мітки. В цей час другий грабіжник просто відкриває машину, з кнопки заводить двигун і їде геть. Якщо до моменту виявлення викрадення пройде 30 хвилин і більше, то, з великою часткою ймовірності, такий вкрадений автомобіль вже опиниться в відстійнику, де він проведе місяць чи буде розібраний на запчастини буквально на наступний день.
Технологія крадіжки таких машин, оснащених безключовим доступом, сьогодні відпрацьована злочинцями, тому всі автомобілі з такою опцією знаходяться в зоні ризику. Чи варто дивуватися, що багато страхові компанії, коли укладають договір автокаско, або встановлюють підвищувальний коефіцієнт для таких машин, або зовсім відмовляють в укладенні угоди водіям, так як ризик викрадення транспорту буде надзвичайно високий.
До недавнього минулого використовувані пристрої ретранслятори не відрізнялися компактними розмірами, що дозволяло забезпечити деяку безпеку транспорту. Однак сьогодні з розвитком радіоелектроніки вдалося сконструювати компактні і потужні пристрої, які повсюдно використовуються злочинцями для крадіжки таких автомобілів. Як-небудь вирішити подібну проблему виробники автомобілів не змогли. У підсумку доводиться або на свій страх і ризик замовляти машину з такою технологією, або вибирати транспорт без наявності у нього безключового доступу.
Способи захисту автовласників
Ефективний захист автомобіля від угону буде незмінно комплексною. Автовласникові необхідно встановити надійну сигналізацію, не зайвим буде використовувати різні механічні замки на кермо і коробку передач, також часто встановлюють мітки і супутникові системи спостереження. Все це дозволяє дещо підвищити безпеку транспорту, попереджаючи викрадення. Однак повністю захистити свою машину від крадіжки буде неможливо.
На кожну дію автовласника зловмисники готують свої кроки у відповідь. Наприклад, сигнал від супутникових систем спостереження глушиться спеціальними пристроями, які надзвичайно ефективні, роблячи повністю марними такі дорогі захисні пристрої. Те ж саме стосується різних механічних блокаторів, які перепиливаются і розкриваються за допомогою відмичок. Сигнал дорогої сигналізації може бути відскановані і в подальшому зламаний, що дозволить розкрити машину і викрасти транспорт.
Автовласникам, які використовують машини, оснащені такою системою безключового доступу, можна лише порекомендувати, деактивувати цю систему, відкриваючи і закриваючи машину виключно з брелока сигналізації або механічного ключа. Для цього потрібно буде дістати батарейку з бездротовий мітки, що дозволить повністю її відключити, підвищивши тим самим безпеку транспорту.
Частково захистити машину від крадіжки і викрадення можна укладенням договору страхування автокаско. У разі крадіжки машини при наявності такого страхового поліса автовласник зможе отримати грошове відшкодування за викрадений транспорт, що дозволить йому в подальшому купити аналогічний за вартістю автомобіль. Більшість автоекспертів схиляється до того, що така страховка сьогодні в Росії є єдино дієвою можливістю захиститися від фінансових втрат при крадіжці автомобіля. За останні роки вартість автокаско дещо знизилася, що дозволяє кожному автовласнику придбати такий поліс, надійно захистивши свій автомобіль від крадіжки, а при пошкодженні в ДТП він зможе отримати грошове відшкодування навіть якщо буде винуватцем аварії.
Висновки
Безключовий доступ - це досить цікава опція, яка дещо спрощує використання автомобіля. Однак необхідно пам'ятати про те, що зловмисники можуть вкрасти машину, використовуючи всі можливості цієї технології. Щоб захистити транспорт необхідно використовувати різні сигналізації та системи охорони. В ідеалі автовласнику потрібно буде застрахувати машину, що дозволить у випадках викрадення отримати за неї солідну грошову відшкодування від страхової компанії.
Джерело: https://cartechnic.ru/
- ТОП виробників деталей гальмівної системиОдной из важнейших деталей дисковой системы торможения является сам диск. Это устройство, которое испытывает постоянное трение, но при этом должно сохранять свою форму. Изготавливаются диски из прочного и надежного металла, чтобы колодки не стирали рабочую поверхность (или делали это минимально). Важно убедиться в том, что вы покупаете качественный диск, иначе уже через полгода эксплуатации автомобиль начнет демонстрировать неприятности в эксплуатации.Повна версія статті