Чому закипають навіть нові автомобілі?
Чому закипають навіть нові автомобілі?
Перегрів мотора – це поширена ситуація, з якою часто стикаються автовласники. Здавалося б, такі проблеми можуть виникати лише у старих автомобілів. Однак влітку в спеку може закипіти не тільки старий Жигуль, але і дорога іномарка, тільки що виїхала з салону. Поговоримо детальніше, чому влітку закипають і перегріваються навіть нові автомобілі.
Двигун автомобіля оснащується спеціальною системою охолодження, яка дозволяє підтримувати працездатність силового агрегату. Без радіатора охолодження і циркулює в замкнутому контурі антифризу експлуатувати автомобіль було б просто неможливо. Якщо раніше використовувалися стандартні системи охолодження з прямим приводом, то сьогодні на автомобілі встановлюються модернізовані сучасні агрегати, які споживають мінімум потужності, забезпечуючи якісне і швидке охолодження транспорту.
У тому випадку, якщо відзначаються які-небудь проблеми в роботі помпи, вентилятора, термостата або інших вузлів, то проблеми з перегрівом можуть з'явитися навіть у відносно нового автомобіля. Автовласнику потрібно правильно доглядати за машиною, своєчасно усуваючи у неї всі наявні неполадки. Однак навіть у цьому випадку, якщо регулярно проводити огляд авто та своєчасно виконувати сервіс, повністю захистити себе від таких неприємностей буде неможливо.
Слабкою ланкою в системі охолодження двигуна є численні електронні датчики, які можуть виходити з ладу або неправильно визначати поточну температуру антифризу. Як результат, двигун працює неправильно, з'являються проблеми з охолодженням силового агрегату. В результаті тривалої експлуатації двигуна на високій температурі зазначається його знос, з'являються проблеми з маслоподающими каналами, в результаті мотор потребує капітального відновлення або заміни.
Усіх цих проблем можна було б уникнути, виконуючи регулярний сервіс системи охолодження, змінюючи помпу, перевіряючи правильність роботи термостата і всіх автоматичних блоків. Сьогодні автомобілі оснащуються численними датчиками, які дозволяють точно визначити стан тих чи інших вузлів в автомобілі, та на підставі отриманої діагностичної інформації можна буде прийняти рішення про необхідність заміни конкретних елементів.
Автовласники неправильно обслуговують транспорт
Поширеною причиною проблем з системою охолодження є відсутність якісного сервісу автомобіля. Мало хто з автовласників регулярно змінює антифриз, а нерідкі ситуації, коли машина довго експлуатується на мінімальному рівні охолоджуючої рідини. Багато хто просто не знають про те, що необхідно на регулярній основі виконувати очищення радіаторів, що дозволяє забезпечити якісне охолодження силового агрегату.
Як результат, без якісного сервісу у машини відзначаються серйозні поломки, система охолодження часто виходить з ладу, причому подібне відзначається в літню пору року, коли на неї припадає підвищене навантаження. Варто нам не почистити радіатор після експлуатації авто зимою, як наступного літа у автомобіля незмінно з'являються такі проблеми, двигун кипить, і в подальшому потрібно виконувати складний дорогий ремонт.
Проблеми з експлуатацією транспорту
Багато автовласників незмінно стикаються з різними проблемами експлуатації транспорту в літній час року. Так, наприклад, у спеку варто нам постояти в пробці, як мотор буде кипіти навіть у повністю справного автомобіля. Справа в тому, що при такій експлуатації транспорту на охолоджуючу систему припадають підвищені навантаження, і вона не завжди здатна справлятися зі своїм завданням, що і призводить до закипання охолоджуючої рідини.
Влітку рух в містах істотно ускладнюється, з'являються численні затори, а це є основною складністю для системи охолодження. Щоб уникнути подібного необхідно правильно експлуатувати машину, не допускати її перегріву, уникати тривалого стояння в пробках. Також потрібно в обов'язковому порядку правильно обслуговувати транспорт, виконувати заміну антифризу, очищати радіатори, підтримувати двигун і навісне устаткування в технічно справному стані. Тільки так можна буде уникнути проблем з перегрівом двигуна.
Чим небезпечний перегрів мотора?
Багатьом з нас може здатися, що перегрів мотора або тривала експлуатація двигуна з високою температурою охолоджуючої рідини, практично нічим нам не загрожує. Проте в дійсності двигун при подібній експлуатації піддається підвищеним навантаженням, і, в кінцевому рахунку, у мотора можуть з'явитися критичні несправності, усунення яких зажадає істотних витрат.
При перегріві двигуна може відзначатися так звана термічна деформація, коли на голівці блоку циліндрів під впливом високих температур з'являються численні ушкодження. Через з'явилися тріщини охолоджуюча рідина починає потрапляти в масло, двигун починає диміти, постійно йде антифриз. Експлуатувати такий автомобіль не представляється можливим. При цьому вартість ремонту буде надзвичайно висока. Необхідно буде виконувати шліфування головки блоку циліндрів, а в більшості випадків буде потрібно повна заміна цього дорогого сайту.
Також при перегріві двигуна можуть з'явитися проблеми зі змазкою силового агрегату. В результаті масляного голодування відзначається підвищений знос, а, як результат, двигун заклинює і стає піддається ремонту. Вартість відновлення автомобіля після таких поломок буде надзвичайно висока, а нам доведеться викласти не одну сотню тисяч рублів за новий мотор до зіпсованого нами автомобілю. Тоді як всіх таких поломок можна було б уникнути, експлуатуй правильно автовласник свою машину, підтримуючи її в технічно справному стані.
Підіб'ємо підсумки
Проблемы системы охлаждения могут отмечаться не только у подержанных автомобилей, но и у совсем новых экземпляров. Причины подобных проблем не только в неправильном обслуживании машины, но и поломках различных электронных блоков, которые отвечают за правильность охлаждения двигателя. Автовладельцу необходимо будет пристально следить за состоянием этого узла, при необходимости выполняя соответствующий ремонт, меняя термостат, помпы и вентиляторы. Только так можно будет избежать проблемы с перегревом, что позволит сэкономить на выполнении сложного и дорогостоящего капитального ремонта двигателя.
Джерело: https://cartechnic.ru/
- ТОП виробників деталей гальмівної системиОдной из важнейших деталей дисковой системы торможения является сам диск. Это устройство, которое испытывает постоянное трение, но при этом должно сохранять свою форму. Изготавливаются диски из прочного и надежного металла, чтобы колодки не стирали рабочую поверхность (или делали это минимально). Важно убедиться в том, что вы покупаете качественный диск, иначе уже через полгода эксплуатации автомобиль начнет демонстрировать неприятности в эксплуатации.Повна версія статті