Продавець auto-detali розвиває свій бізнес на Prom.ua 3 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
348 відгуків
promo_banner
Магазин автозапчастей

Варто переводити авто на газ?

Варто переводити авто на газ?

Варто переводити авто на газ?

Варто переводити авто на газ?

Постійне зростання цін на паливо незмінно змушує багатьох автовласників задуматися про можливе переведення автомобіля на газ. Дійсно, пропан-бутан коштує недорого, що дозволяє дещо скоротити витрати на експлуатацію транспорту. Поговоримо детальніше про те, які переваги і недоліки установки ГБО і чи варто ставити на машину газ.

Переваги газу як автомобільного палива

Для більшості з нас визначальним чинником при виборі автомобіля є саме витрати на паливо. Тому газ, що стоїть в два рази дешевше бензину, здається нам чи не кращим паливом для машини. Дійсно, витрати на кілометр шляху у авто з ГБО будуть менше, ніж на бензині. Однак проводити прямі паралелі з ціною палива все ж некоректно. Справа в тому, що автомобіль на газі буде споживати на 20-30 відсотків палива більше, ніж на бензині. Відповідно, витрати ростуть і економія в порівнянні з бензином складе близько 25 відсотків. На жаль, на такий невеликий економії всі переваги в газобалонного обладнання закінчуються.

Варто переводити авто на газ?

Недоліки газового обладнання на машині

У першу чергу необхідно згадати про високу вартість самої установки. Сучасні якісні і сертифіковані ГБО від італійських та інших добре зарекомендували себе виробників будуть мати відповідну вартість. У підсумку, щоб перевести машину на інше паливо потрібно близько 100-150 тисяч рублів. Погодьтеся, витрати суттєві.

Економити на якості обладнання ми б вам не радили, так як багато в чому від того, наскільки правильно підібрана установка залежать не тільки експлуатаційні показники автомобіля, але і безпеку транспорту. Тому намагатися вигадати кошти на своєї безпеки ми б ні в якому разі не радили.

Необхідно отримати відповідні дозволи на експлуатацію. Велика спокуса поставити газобалонне обладнання дешевше в напівпідвальній майстерні. Проте в подальшому можуть виникнути певні складнощі при експлуатації такого автомобіля. Справа в тому, що використання транспорту потрібно відповідний дозвіл, без якого використовувати таку машину просто неможливо. Тому нам в обов'язковому порядку потрібно встановлювати ГБО в спеціалізованій майстерні, яка має відповідний дозвіл на проведені роботи. В подальшому потрібно регулярно проходити обслуговування балона і його перевірку.

Складності з експлуатацією транспорту. Якщо заправки бензину і дизеля розташовуються в місті практично в кожному районі, щоб заправитися газом потрібно відвідувати спеціальні АЗС, а вони можуть розташовуватися на іншому кінці міста. Відповідно, тільки щоб заправитися паливом потрібно проїхати не один десяток кілометрів, а це все зайві витрати. Те ж саме відноситься і до подорожей в інші міста. Ми не можемо точно знати, де на трасі буде розташована потрібна нам АЗС, де ми могли б заправити пропан-бутан. Все це не додає зручності використання автомобілів.

Проблеми з надійністю. Більшість фахівців, що займаються ремонтом двигунів, незмінно стверджують, що експлуатація автомобіля на газі незмінно призводить до проблем з експлуатацією транспорту і необхідності виконання дорогого і складного ремонту. Встановлено, що у машини на газу з'являється проблема з двигуном, в якому в циліндрах вигорає рідкісноземельне напилення, що призводить до необхідності дорогого і складного ремонту. Відновити мотор після таких ушкоджень буває важко, необхідно міняти блок циліндрів, а це вже капітальний ремонт та відповідні витрати у автовласників.

Недоліки газового обладнання на машині

Також при експлуатації автомобіля можуть з'явитися проблеми з інжектором і паливною системою. Варто нам неодноразово заправитися неякісним паливом, а подібне відзначається часто-густо, як доводиться лагодити вийшли з ладу форсунки, тоді як їх заміна обійдеться автовласникові в круглу суму. Більшість двигунів і паливних систем з інжекторами в автомобілях не розраховані на роботу на високооктановому газовому паливі, що призводить до необхідності частої переналаштування обладнання і подальшого дорогого ремонту.

Втрату гарантії на машину також можна віднести до суттєвих недоліків експлуатації транспорту на новому паливі. Якщо ви плануєте встановити ГБО на нову машину, то необхідно розуміти, що ви автоматично втрачаєте гарантії. Якщо у авто в подальшому з'являться які-небудь складні поломки, то виконувати дорогий ремонт доведеться вже за рахунок власних коштів.

В подальшому при продажу автомобіля також з'являться певні проблеми, а, щоб позбутися від такої машини, потрібно суттєво скидати з ціни. Будь-який потенційний покупець зможе з легкістю визначити, що на машині стояла газова установка, і, відповідно, такий автомобіль може мати проблеми з двигуном та іншими вузлами. У підсумку для продажу проблемного авто доведеться реалізовувати його за найнижчою ціною на ринку, що призводить до ще більших збитків у автовласника.

Яка б якісна газобалонна установка не встановлювалася на автомобіль, можуть з'явитися певні проблеми при використанні машини у місті. На газу машини можуть погано заводитися, що призводить до ряду складнощів і необхідності викликати евакуатор і везти автомобіль в сервіс для відповідного ремонту. Тому якщо машина буде переважно експлуатуватися в місті, то переведення на газ стане не кращим вибором.

Окупається установка газу?

Окупається установка газу?

Дати точну відповідь на таке питання часто неможливо. Якщо автомобіль використовується не так часто, а щорічний пробіг становить 10000 – 15000 кілометрів, то окупити дорогу установку газу буде просто неможливо. А ось якщо машина використовується для роботи, і її середній пробіг в рік становить 50 тисяч кілометрів і більше, то окупити дорогу установку ГБО можна буквально через 1 -2 роки експлуатації транспорту. Саме тому необхідно визначити загальний пробіг транспорту, і лише після цього приймати рішення про переведення авто на новий вид палива.

Підіб'ємо підсумки

Установка газобалонного обладнання на автомобіль має свої переваги і недоліки. На жаль, мінусів у переведення автомобіля на нове паливо все ж більше, ніж плюсів. Лише в тому разі, якщо машина використовується максимально активно, а щорічний пробіг становить 50000 кілометрів і більше, має сенс проводити таку роботу, встановлюючи дорогу газову установку. При цьому автовласник повинен бути готовий до того, що у подальшому незмінно з'являться складнощі з продажем автомобіля на вторинному ринку.

Джерело: https://cartechnic.ru/

Інші статті