Продавець auto-detali розвиває свій бізнес на Prom.ua 6 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
2776 відгуків
promo_banner

Ви звернулися до магазину Авто-Деталі у неробочий час. Ваше звернення буде опрацьовано у порядку черги найближчого робочого дня.

Магазин автозапчастей

Як правильно вибрати тип приводу автомобіля?

Як правильно вибрати тип приводу автомобіля?

Як правильно вибрати тип приводу автомобіля?

Як правильно вибрати тип приводу автомобіля?

Багато власників автомобілів, тільки купивши машину, не мають найменшого уявлення про її будову. В кінцевому рахунку така неправильна експлуатація автомобіля призводить до різного роду поломок і проблем з використанням техніки. Найчастіше з'являються певні складнощі з приводом машини, так як водії-чайники просто не знають як експлуатувати ті чи інші автомобілі.

Якщо у досвідчених водіїв є свої уявлення про привід, а також знання переваг і недоліків конкретної трансмісії, то початківці автовласники просто не в курсі про особливості експлуатації такої техніки. При виборі автомобіля ми навіть не цікавимося який привід є у обраного нами автомобіля. А адже багато в чому від цього буде в подальшому залежати зручність експлуатації машини.

Як правильно вибрати тип приводу автомобіля?

Що пропонує автовиробники?

Якщо говорити спрощено, то в продажу можна знайти автомобілі з трьома типами приводу: переднім, заднім і повним. Найпростіша конструкція у передньопривідних автомобілів, тому така компоновка сьогодні користується найбільшою популярністю. Задній привід дозволяє забезпечити більший комфорт використання автомобіля і краще реалізує динамічні показники машин. Така трансмісія буде характерна для спорткарів або ж автомобілів преміум-класу. А ось повнопривідна трансмісія спочатку використовувалася на позашляховиках, а в подальшому стала встановлюватися і на автомобілях універсального призначення.

На сьогоднішній день існує відразу кілька модифікацій повного приводу, які відрізняються принципом своєї роботи. Наприклад, для компактних кросоверів і універсалів підвищеної прохідності характерний підключається повний привід. Тобто, автомобіль при звичайній експлуатації є класичним задньопривідним. Але варто провідним колесам буксувати, як спеціальна віскомуфта підключає передній привід, що дозволяє виїхати з розбитої дороги або покращує поведінку машини на слизькій і засніженій дорозі. Популярністю також користуються постійні системи повного приводу, які характерні для дорогих позашляховиків.

Переваг у такого постійного повного приводу маса. Це, в першу чергу, можливість покращеної реалізації динамічних характеристик двигуна. Зменшується пробуксовка, відповідно автомобіль краще розганяється. Не дивно, що сьогодні багато повноцінні суперкари оснащуються такою системою постійного повного приводу. Також до переваг цієї системи можна віднести поліпшену керованість, причому не тільки на низькій швидкості, але і при швидкісному проходженні поворотів. А ось нестача у повній системи постійного приводу один - це збільшена витрата палива.

передній привід автомобіля

Конструкторські рішення

У минулому для реалізації приводу автомобіля використовували спеціальний механічний диференціал, що розподіляє крутний момент від двигуна між ведучими колесами. У передньопривідного автомобіля буде матися лише один диференціал. А ось на повнопривідних машинах встановлюється відразу три диференціала, що дозволяє краще реалізувати потужність двигуна. Без наявності таких трьох диференціалів реалізувати систему повного приводу було б неможливо. Це пристрій стежить за правильним обертанням коліс при проходженні поворотів.

В останні роки на сучасних автомобілях стали використовуватися автоматичні диференціали, які не мають механічного зв'язку з піввіссю. Перевагою такого повністю автоматичного диференціала є можливість кращої реалізації потужності двигуна, при цьому завдяки відсутності механічного зв'язку підвищується надійність системи. Потрібно лише враховувати складність обслуговування і ремонту таких повністю автоматичних вузлів.

Завдяки появі електронно-керованої муфти з'явилася можливість оптимальним чином перерозподіляти крутний момент. Якщо раніше більшість автомобілів з повнопривідною трансмісією мали розподіл крутного моменту порівну на кожній з осей, то сьогодні автоматика повністю стежить за всіма параметрами роботи машини, що дозволяє їй оптимальним чином перекидати крутний момент між окремими осями і колесами. Тим самим забезпечується оптимальна керованість транспорту, поліпшуються його показники прохідності.

задній привід автомобіля

Оптимальный выбор привода

Однозначного ответа на вопрос какой привод для автомобиля будет лучше, дать невозможно. Тут всё исключительно индивидуально и зависит от предпочтений каждого конкретного автовладельца. Кто-то утверждает, что автомобили с передним приводом понятны в управлении, обеспечивают необходимый комфорт, и при этом вся конструкция не слишком сложная, что существенно упрощает обслуживание и ремонт техники.

Заднеприводные автомобили лучше реализуют динамический потенциал двигателя, и при этом могут подарят максимум удовольствия за рулем, в особенности при активном пилотаже. Однако использование таких машин, в особенности с мощным мотором в зимнее время года на скользкой дороге может представлять определенные сложности. Поэтому мощную машину с задним приводом не рекомендуют начинающим водителям. Зачастую совладать со всей мощью и особенностями такого заднего привода будет затруднительно.

Полноприводные автомобили – это некая золотая середина и универсальный выбор для каждого автовладельца. В условиях российских дорог, долгой и снежной зимы такие машины показывают отличную управляемость и существенно упрощают эксплуатацию автомобиля. Даже в глубокий снег можно быть полностью уверенным в том, что такой автомобиль не застрянет в колее, а машина уверенно проедет даже по скользкой дороге. Впрочем, нужно помнить о сложности такой конструкции, а также об увеличенном расходе топлива.

полный привод автомобиля

Выводы

Одной из определяющих характеристик любого автомобиля является его тип привода. Сегодня в салонах дилеров можно приобрести передне, задне и полноприводные автомобили. Каждый из таких типов трансмиссии имеет свои определенные преимущества и недостатки. Нужно лишь помнить о том, что мощная машина с задним приводом будут отличаться сложностью в управлении и рекомендовать такие авто начинающим водителям мы бы не рекомендовали. Повнопривідні модифікації відрізняються кращою прохідністю і хорошою керованістю, але зарекомендували себе складними в ремонті, а автомобілі з таким типом трансмісії мають збільшений витрата палива.

Джерело: https://cartechnic.ru/

Інші статті
  • ТОП виробників деталей гальмівної системи
    ТОП виробників деталей гальмівної системи
    Одной из важнейших деталей дисковой системы торможения является сам диск. Это устройство, которое испытывает постоянное трение, но при этом должно сохранять свою форму. Изготавливаются диски из прочного и надежного металла, чтобы колодки не стирали рабочую поверхность (или делали это минимально). Важно убедиться в том, что вы покупаете качественный диск, иначе уже через полгода эксплуатации автомобиль начнет демонстрировать неприятности в эксплуатации.
    Повна версія статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner