Список найбільш непотрібних функцій в автомобілі
Список найбільш непотрібних функцій в автомобілі
Купуючи машину, ми звертаємо увагу не тільки на модель і технічні характеристики, але і на комплектацію авто. Більшість таких опцій підвищують комфорт на борту або ж відповідають за показники надійності машини. Однак окремі системи просто є марними, тоді як за їх наявність доводиться переплачувати при виборі авто. Які опції будуть марні для водія, і від яких з них можна відмовитися, зменшивши вартість автомобіля.
Механічні годинники в автомобілі
Якщо ще двадцять-тридцять років тому така опція була актуальна і справді корисною, то сьогодні численні електронні гаджети, планшети і смартфони роблять такі годинники просто непотрібними. Тим більше, що деякі автовиробники встановлюють на центральній панелі свого автомобіля дорогі годинники з золотою оправою або надточним швейцарським механізмом. Чи варто дивуватися з того, що вартість такої опції складе не один десяток тисяч рублів.
Більшість автовласників при можливості просто відмовляються від такої опції механічних годинників, використовуючи гроші на інші системи в автомобілі. Тим більше, що сучасні автомобілі мають на приладовій панелі цифровий дисплей, де можна вибрати відображення поточного часу. Це дозволить заощадити вам на такий марною опції.
Світлодіодне підсвічування салону
У списку опцій автомобілів преміум-класу можна знайти світлодіодне підсвічування салону, причому водієві пропонується можливість вибору за своїм бажанням різного відтінку та кольору ламп. Виглядає це ефектно, але вартість такої опції може неприємно здивувати. Тим більше, що всі автомобілі, так чи інакше, будуть мати штатну підсвічування.
А ось переплачувати вам близько п'ятдесяти тисяч рублів за можливість вибору кольору підсвічування або за наявність додаткових лампочок в дверних ручках і порогах дверей – вирішувати виключно вам. Зазначимо лише, що більшість автовласників відмовляються від таких ефектних, але дорогих і абсолютно непотрібних опцій.
Наявність автоматизованих систем управління
Якщо раніше більшість автомобілів мали численні механічні кнопки і тумблери, які відповідали за активацію тих чи інших систем, то сьогодні в дорогих машинах можна в якості опції підібрати повністю автоматичні системи управління. Тому приклад система iDrive у БМВ. Дійсно, наявність такого кругляка на центральній панелі дозволило позбутися від численних кнопок на торпедо. Однак у реальності використання таких систем управління лише ускладнило експлуатацію автомобіля.
Наприклад, для того, щоб активувати роботу клімату необхідно кілька разів повернути шайбу управління iDrive, після чого зайти у відповідне меню, вибрати потрібну опцію і лише після цього включити клімат. Тоді як раніше, у автомобілів, які не оснащені такою системою, все, що потрібно було зробити автовласникові – це натиснути на кнопку на панелі приладів і перемикачем встановити бажану потужність роботи кондиціонера.
Багато автовласників, які мали досвід використання таких автоматичних систем, при виборі нового автомобіля просто відмовляються від електронного управління, що підвищує зручність використання транспорту та економить їм гроші на непотрібних опціях. На жаль, окремі автовиробники сьогодні вже в базовій комплектації оснащують свої машини такими системами, спочатку збільшуючи ціну машини. В результаті-або відмовитися від такої, по суті, непотрібної системи буде неможливо.
Система розпізнавання голосу
Це ще одна повністю даремна система, яка працює некоректно, і призначена в більшій мірі для англомовних водіїв. Як би не налаштовували таке визначення голосу, все ж автоматика буде працювати неякісно, в кращому випадку не розуміти водія, а в гіршому будуть виконувати зовсім не ті команди, які нам необхідні в даний момент. При цьому ціна такої системи розпізнавання голосу і управління функціями автомобіля буде надзвичайно високою, що призводить до суттєвого збільшення вартості машини.
Безключовий доступ
Безключовий доступ важко назвати марною і мало використовуваної системою. Принцип дії такої функції надзвичайно простий. В ключі є спеціальний ретранслятор, який передає на блок керування автомобілем відповідні сигнали. І як тільки ми торкаємося до дверної ручки закритого автомобіля, машина самостійно відкриває двері. По суті, нам не потрібно торкатися до ключа, двері автомобіля самі розблоковуються, і нам лише потрібно натиснути кнопку, яка заводить двигун.
Проблема в тому, що такий безключовий доступ істотно знижує безпеку автомобіля. Ніщо не заважає зловмисникам за допомогою спеціального обладнання передавати сигнали безпосередньо з чіпа на блок керування автомобілем. Тобто, близько автовласника, в кишені якого знаходиться такий брелок, буде знаходитися злочинець зі спеціальним ретранслятором. Цей ретранслятор передає посилений сигнал, машину відкриває другий грабіжник і спокійно заводить її кнопкою, викрадаючи автомобіль. Не дивно, що багато автовласників відмовляються від безключового доступу, виходячи з питань безпеки.
Датчик дощу
В лобове скло вбудовуються спеціальні датчики, які визначають початок дощу і самостійно включають двірники. На жаль, така система не завжди працює адекватно, що призводить до того, що склоочисники починають активно працювати навіть після кількох крапель дощу. Варто переплачувати за таку сумнівну у своєму функціоналі систему, причому її вартість може скласти кілька десятків тисяч рублів.
Самозатемняющиеся задні дзеркала
Самозатемняющиеся дзеркала дозволяють попередити засліплення водія автомобілем, який під'їжджає до вас ззаду і у якого включене дальнє світло. На жаль, така система не відрізняється надійністю, часто виходить з ладу, а ремонт і заміна фотохромного дзеркала обійдеться автовласникам 50 000 рублів мінімум.
Електронне стоянкове гальмо
Призначення такого електронного стоянкового гальма просто незрозуміло. Автомобілі з автоматичною коробкою передач будуть мати режим паркінгу, який автоматично деактивується, варто нам вимкнути зчеплення. У машини з механікою є повноцінний ручник, тому такий електронний гальмо просто не потрібна.
Активний кермо
Активний кермо зі змінним числом обертів встановлювався спочатку компанією BMW, а в подальшому став пропонуватися та іншими автовиробниками. Сенс такої системи в тому, що на стоянці і при малій швидкості кермо з одного крайнього положення в інше робить більше обертів, ніж на високій швидкості автомобіля. На практиці це повинно підвищити безпеку керування. Проте в дійсності водієві складно звикнути до такого незрозумілого рульового управління, алгоритми роботи якого постійно змінюються.
Джерело: https://cartechnic.ru/
- ТОП виробників деталей гальмівної системиОдной из важнейших деталей дисковой системы торможения является сам диск. Это устройство, которое испытывает постоянное трение, но при этом должно сохранять свою форму. Изготавливаются диски из прочного и надежного металла, чтобы колодки не стирали рабочую поверхность (или делали это минимально). Важно убедиться в том, что вы покупаете качественный диск, иначе уже через полгода эксплуатации автомобиль начнет демонстрировать неприятности в эксплуатации.Повна версія статті