Три найбільш надійні автоматичні коробки передач
Три найбільш надійні автоматичні коробки передач
З кожним роком автоматичні коробки передач користуються все більшою популярністю у автовласників, які по достоїнству оцінили їх універсальність застосування і суттєве спрощення керування автомобілем. Однак такі трансмісії мають один суттєвий недолік, а саме їх посередню надійність. Якщо механіка може служити без капремонту за 300-500 тисяч кілометрів, то не рідкість такі ситуації, коли автоматів потрібно капітальне відновлення вже на пробігу в 100 тисяч кілометрів. Поговоримо детальніше про самих надійних автоматичних коробках передач.
Пятиступка від BMW
Ще в минулому столітті на початку дев'яностих років на автомобілях марки BMW почала використовуватися п'ятиступінчаста коробка передач від німецького виробника ZF. Така коробка була спочатку призначена для топових представницьких седанів 7 серії, а в подальшому засадах встановлюватися на інші машини цього німецького бренду і на англійські преміальні автомобілі Bentley і Aston Martin. Ця трансмісія мала посилений метал, вона з легкістю витримувала суттєві навантаження в процесі експлуатації, а її ресурс досягав без капремонту 500-600 тисяч кілометрів.
Ця пятиступка ZF5HP стала справжньою революцією на ринку автоматичних трансмісій, вона відрізнялася надійністю, розвіявши міф про ненадійних автоматах, які рідко коли витримували більше 100 000 пробігу. При цьому забезпечити відсутність критичних несправностей можна було лише в тому випадку, коли автовласник своєчасно виконував необхідні сервісні роботи й не економив на планових ремонтах. Тому в обов'язковому порядку слід кожні 100-150 тисяч кілометрів пробігу навідуватися в сервіс, змінюючи в цьому автоматі всі зношені розхідники.
Японська четырехступка від Айсін
Однією з самих надійних трансмісій вважається 4-ступінчаста коробка модифікації U340E від японського виробника Aisin. Спочатку ця трансмісія призначалася для автомобілів Тойота, а в подальшому вона з успіхом використовувалась на інших японських і європейських машинах. Така коробка передач відрізняється довговічністю, вона має просту і надійну конструкцію, а все що необхідно було робити автовласнику, це лише своєчасно виконувати масляний сервіс, змінюючи трансмісійне рідина.
Ця трансмісія завдяки своїй простій конструкції з легкістю підлягала відновленню навіть на величезних пробігах, після чого коробка пробігала ще 200-300 тисяч кілометрів, не надаючи яких-небудь особливих клопотів автовласникові. По суті, термін життя у цій трансмісії не відрізнявся від експлуатаційного ресурсу самого автомобіля і його двигуна.
П'ятиступінчаста коробка A750F
Ще один японський автомат довгожитель - це п'ятиступінчаста коробка передач модифікації A750F. Ця трансмісія була виконана на базі легендарної четырехступки сімейства U340, у такий коробки ресурс був близько 700 тисяч кілометрів пробігу. Ця трансмісія використовувалася на автомобілі марки Тойота Лексус та, зокрема, її ставили на джип LandCruiser, який по праву вважається однією з найбільш надійних машин в світі. Завдяки автоматичного управління і наявності 5 ступенів вдавалося краще реалізовувати потужність, забезпечуючи при цьому необхідну паливну економічність.
Все що необхідно було робити автовласнику, це регулярно проводити сервісні роботи на пробігах, зазначених виробником. Потрібно було міняти масло, прочищати теплообмінник або при необхідності відкрити коробку і виконувати заміну витратних матеріалів. Тільки в цьому випадку можна було забезпечити відсутність несправностей гідроблока, зносу заліза і поломок масляного насоса.
Підіб'ємо підсумки
Автоматичні коробки передач завдяки своїй універсальності використання та керування автомобілем сьогодні користуються популярністю на ринку. Однак через складність конструкції такі коробки не завжди відрізняються надійністю і довговічністю. Якщо ж говорити про трьох найбільш надійних коробках автомат, то зазвичай згадують пятиступку від ZF5HP, а також дві японських трансмісії 4-ступінчасті U340 і A750F. Такі АКПП гарантовано прослужать протягом багатьох років, не доставляючи особливого клопоту автовласникові.
Джерело: https://cartechnic.ru/
- ТОП виробників деталей гальмівної системиОдной из важнейших деталей дисковой системы торможения является сам диск. Это устройство, которое испытывает постоянное трение, но при этом должно сохранять свою форму. Изготавливаются диски из прочного и надежного металла, чтобы колодки не стирали рабочую поверхность (или делали это минимально). Важно убедиться в том, что вы покупаете качественный диск, иначе уже через полгода эксплуатации автомобиль начнет демонстрировать неприятности в эксплуатации.Повна версія статті