З яких причин штовхається автомат тільки «на холодну»?
З яких причин штовхається автомат тільки «на холодну»?
З кожним роком автоматичні трансмісії користуються все більшою популярністю на ринку, що пояснюється універсальністю і простотою використання таких коробок передач. АКПП зажадає від водія певних навичок і знань особливостей управління автомобіля з такою коробкою передач. Як і будь-який інший механізм, АКПП може ламатися, причому важливо своєчасно виявити такі несправності, усунувши їх якомога раніше, що дозволить істотно заощадити на експлуатації автомобіля. Поговоримо детальніше про те, чому може штурханами коробка автомат на холодному автомобілі.
Причини стусанів автомата
Найчастіше саме такими стусанами і ударами при перемиканні передач виявляються наявні несправності у автомата. Якщо на вашому авто з'явилися подібні проблеми, необхідна поглиблена діагностика, тільки професіонал з використанням відповідного обладнання зможе правильно визначити технічний стан коробки і наявні у неї поломки. Важливо не запускати такі несправності, якщо автовласник не звертається в сервіс, то, в кінцевому рахунку, буде потрібно виконувати капітальний ремонт трансмісії.
Однією з причин, чому коробка-автомат починає штурханами на холодну, - це недостатня кількість трансмісійної рідини. Побутує помилкова думка про те, що масло в коробці автомат по заводу заливається на весь термін служби і змінювати його не потрібно. Автовласник повинен самостійно перевіряти кількість мастила в коробці автомат, і якщо вона потемніла або ж впав її рівень, то слід провести відповідні сервісні роботи.
Часто причиною штурхання коробки передач на холодну є несправності гідротрансформатора і гідроблоку. Якщо заміна та відновлення гідротрансформатора не представляє особливої складності, часто такі роботи виконують в плановому порядку, то ось очищення гідроблоку або заміна соленоїдів вже відносяться до категорії капітальних, це досить складна і дорога робота. Зазвичай доводиться відновлювати гідротрансформатор кожні 100 тисяч кілометрів, а ось гідроблок вимагає розкриття та очищення кожні 200 тисяч кілометрів і більше.
Ще одна причина штурхання автоматичної коробки передач - це знос фрикційних дисків, які в автоматі працюють за типом зчеплення, вони звужуються і розширюються, дозволяючи правильно передавати потужність на карданний вал. Часто з-за проблем з такими фрикційними дисками трансмісійна рідина швидко забруднюється, стає горілої і чорної, в результаті відзначаються удари трансмісії, які спочатку з'являються на холодну, а в подальшому спостерігаються вже при будь-якій зміні швидкості на автоматі.
Профілактика несправності
Профілактика несправності автоматичної коробки передач - це своєчасна заміна трансмісійного масла, підтримання АКПП в хорошому технічному стані, в тому числі регулярне виконання планових ремонтів і заміна расходников в бублику. Коробки автомат погано переносять перегрів, тому слід уникати підвищених навантажень на трансмісію, не буксувати на коробці, не розганятися кожен раз в пів зі світлофора, що істотно скорочує термін служби автомата.
При проходженні автовласником всіх рекомендацій по експлуатації автомобіля, така коробка автомат зможе прослужити протягом 300 тисяч кілометрів, не пинаясь, та не надаючи будь-яких особливих клопотів. Потрібно лише пам'ятати про те, що всі сервісні роботи виконуються на пробігах, зазначених автовиробником, також слід кожні 60-70 тисяч кілометрів пробігу міняти трансмісійне масло.
Підіб'ємо підсумки
Стусани коробки автомат свідчать про появу яких-небудь несправностей АКПП. В першу чергу автовласникові необхідно звернути увагу на стан трансмісійної рідини, яку при недостатньому рівні або появу в маслі горілого запаху слід замінити. Також причиною таких стусанів на холодну може бути знос матеріалів в гідротрансформаторі, забруднення гідроблока, знос фрикційних дисків. Незалежно від причини подібних проблем, необхідно якомога швидше звернутися в спеціалізований сервіс, провести поглиблену діагностику і ремонт автомата.
Джерело: https://cartechnic.ru/
- ТОП виробників деталей гальмівної системиОдной из важнейших деталей дисковой системы торможения является сам диск. Это устройство, которое испытывает постоянное трение, но при этом должно сохранять свою форму. Изготавливаются диски из прочного и надежного металла, чтобы колодки не стирали рабочую поверхность (или делали это минимально). Важно убедиться в том, что вы покупаете качественный диск, иначе уже через полгода эксплуатации автомобиль начнет демонстрировать неприятности в эксплуатации.Повна версія статті