16-ти клапанний двигун краще 8-ми клапанного?
16-ти клапанний двигун краще 8-ми клапанного?
Популярністю сьогодні користуються 4-циліндрові двигуни, які одночасно поєднують потужність і паливну економічність. На автомобілі встановлюють два типи чотирициліндрових двигунів, які можуть мати 8 і 16 клапанів. Розберемо детальніше, які ж особливості у таких силових агрегатів, в чому їх переваги і недоліки.
Особливості восьмиклапанных двигунів
Восьмиклапанные двигуни мають на кожен циліндр по два клапана, один з яких призначений для впуску паливно-повітряної суміші, а через другий клапан відпрацьовані гази виходять з камери згоряння. В рух такі клапани приводяться за рахунок распредвала, а вже сам розподільний вал приходить в рух від ланцюга або ременя газорозподільного механізму. Така конструкція силових агрегатів відрізняється простотою і найчастіше зустрічається на бюджетних машинах.
Одним з переваг восьмиклапанных двигунів є простота конструкції, що дозволяє забезпечити необхідну надійність, простоту обслуговування і ремонту. Восьмиклапанные двигуни виявилися не настільки вибагливими до якості бензину і моторного масла. Це дозволяє трохи заощадити на обслуговуванні двигуна, а автовласникові не потрібно постійно думати про те, на якій заправці можна заправлятися, а на якій АЗС може бути неякісне паливо.
Якщо ж говорити про мінуси таких восьмиклапанных двигунів, то необхідно відзначити їх дещо більші показники витрати палива, гіршу динаміку, особливо, якщо порівнювати з 16-клапанними моторами. Також такі двигуни вимагають регулярної ручного налаштування системи випуску, однак при наявності належного досвіду роботи весь сервіс можна виконати самостійно.
Особливості 16-клапанних моторів
У 16-клапанних двигунах на кожен циліндр доводиться по 4 клапана, два з яких відповідають за впуск, і два - за випуск. Це досить складна конструкція, яка зажадає наявності одразу двох розподільних валів. Однак у 16-клапанних двигунів є свої переваги, які дозволяють суттєво підвищити комфорт керування автомобілем.
До переваг 16-клапанних двигунів відносять їх прекрасні показники паливної економічності, а також велику потужність, яку вдається зняти з одного літра робочого об'єму двигуна. Не дивно, що сьогодні, коли автовиробники борються всіма силами за показники потужності, такі двигуни використовуються все частіше.
Однак, як і у будь-якої конструкції, 16-клапанні двигуни мають свої певні недоліки, в тому числі це висока собівартість виробництва мотора, складність конструкції, можливі проблеми при ремонті, а також підвищені вимоги до якості масла і палива. Такі підвищені вимоги до сервісу незмінно збільшують витрати автовласника на утримання автомобіля.
Підіб'ємо підсумки
Чотирициліндрові двигуни, в залежності від конструкції, можуть виконуватися з вісьмома і шістнадцятьма клапанами. Кожна з таких конструкцій має свої певні переваги, наприклад восьмиклапанные мотори відрізняються простотою в обслуговуванні, вони не настільки вимогливі до моторного мастила і палива. Шестнадцатиклапанные двигуни характеризуються кращою потужністю і хорошою паливною економічністю, однак вони більш вимогливі до обслуговування, що може істотно збільшувати витрати автовласника.
Джерело: https://cartechnic.ru/
- ТОП виробників деталей гальмівної системиОдной из важнейших деталей дисковой системы торможения является сам диск. Это устройство, которое испытывает постоянное трение, но при этом должно сохранять свою форму. Изготавливаются диски из прочного и надежного металла, чтобы колодки не стирали рабочую поверхность (или делали это минимально). Важно убедиться в том, что вы покупаете качественный диск, иначе уже через полгода эксплуатации автомобиль начнет демонстрировать неприятности в эксплуатации.Повна версія статті