Чому в одних автомобілів заливна горловина бензобаку зліва, а у інших праворуч?
Чому в одних автомобілів заливна горловина бензобаку зліва, а у інших праворуч?
На багатьох іномарках, випущених європейськими, американськими чи азіатськими виробниками, люк бензобака може розташовуватися з лівої чи з правої сторони автомобіля. Часто пересідаючи на нові автомобілі, нам складно запам'ятати з якого боку знаходиться бак, тому спеціально на приладовій панелі є піктограма з зображенням бензоколонки і невеликою стрілкою, яка вказує на розташування паливної горловини. Поговоримо детальніше про те, чому в одних автомобілів заливна горловина бензобаку розташовується зліва, а у інших праворуч.
Відсутність єдиного стандарту
Єдиний стандарт по розташуванню заливної горловини бензобака відсутня, тому автовиробники вільні самі вибирати, з якого боку буде знаходитися люк бензобака в їх машинах. Щоб трохи полегшити орієнтування водіїв з розташуванням паливно-заливної горловини її розміщують по напрямку руху. Відповідно, в європейських автомобілях заливна горловина бака знаходиться праворуч, а у машин, які призначені для азіатського ринку, зліва.
Подібне в першу чергу пояснюється питаннями безпеки, якщо водієві з якихось причин потрібно з каністри долити в бак пальне, то таку роботу він буде проводити з боку узбіччя, виключаючи при цьому проливання палива на проїжджаючі по дорозі автомобілі. Також таке розташування паливної заливної горловини дозволяє виключити попадання в салон автомобіля парів бензину на заправці, так як водійські двері буде максимально віддалена від шланга і бензобака.
Вимоги безпеки
По правилам в Европе продаются официально новые автомобили, у которых люк топливного бака располагается с правой стороны. Поэтому в ЕС водителям проще ориентироваться и практически не надо запоминать с какой стороны кузова располагается такая топливно-заливная горловина. Тогда как в Америке часто не придерживаются таких строгих стандартов, тем более, что на рынке в Штатах много японских автомобилей, у которых даже в версиях на экспорт топливно-заливная горловина бака может располагаться слева.
У рідкісних випадках розташування паливно-заливної горловини бензобака буде залежати від конструктивних особливостей того чи іншого автомобіля. В окремих моделей простіше вивести таку горловину ліворуч або праворуч, оптимальним чином розташувавши бензобак і забезпечивши тим самим його максимальну місткість. Подібне характерне для повнопривідних позашляховиків і універсалів, де з-за крупноразмерного заднього приводу іноді буває складно правильно провести паливну магістраль з однією з сторін кузова, тому доводиться розташовувати заливну горловину з нетиповою боку.
Как не выходя из машины узнать где находится горловина бензобака
Водителям часто сложно запомнить с какой стороны в их автомобиле располагается заливная горловина бака. В особенности с такими проблемами сталкиваются те автовладельцы, которые только что поменяли машину или же по роду службы обязаны ездить на рабочих авто. В итоге, чтобы не терять время на заправке и случайно не выстаивать очередь не в ту колонку, можно с легкостью узнать, с какой же стороны располагается заливная горловина.
Близько спідометра можна побачити датчик, який показує кількість палива в баку. Поруч з ним є невелика піктограма з зображенням заливний колонки, і тут же невелика стрілка, спрямована вліво або вправо. Куди вказує така стрілка, з тієї сторони і розташовується бензобак.
Підіб'ємо підсумки
Ви, напевно, помічали, що у окремих автомобілів горловина бензобака розташовується праворуч, а у інших машин ліворуч. Найчастіше це пояснюється питаннями безпеки, причому європейські автомобілі зазвичай мають горловину праворуч, а авто для азіатського ринку - зліва.
Джерело: https://cartechnic.ru/
- ТОП виробників деталей гальмівної системиОдной из важнейших деталей дисковой системы торможения является сам диск. Это устройство, которое испытывает постоянное трение, но при этом должно сохранять свою форму. Изготавливаются диски из прочного и надежного металла, чтобы колодки не стирали рабочую поверхность (или делали это минимально). Важно убедиться в том, что вы покупаете качественный диск, иначе уже через полгода эксплуатации автомобиль начнет демонстрировать неприятности в эксплуатации.Повна версія статті