Потрібне промивання двигуна при стандартній заміні масла?
Потрібне промивання двигуна при стандартній заміні масла?
Умовно автомобілістів можна розділити на дві основні категорії: тих, хто виконує промивання двигуна спеціальною хімією, а також тих автовласників, які вважають таку процедуру просто шкідливою і ніколи не миють мотор зсередини. Поговоримо детальніше про те, чи потрібне промивання двигуна з допомогою спеціальної хімії перед заміною масла.
Що рекомендують професіонали?
Універсального ради в подібному випадку дати просто неможливо. Необхідність виконання такої процедури буде прямо залежати від поточного стану двигуна і умов, в яких раніше експлуатувалось авто. Вважається, що якщо автовласник повністю дотримується всі рекомендації виробника, виконує заміну масла на суворо визначених пробігах, то в такому випадку виконувати промивання зсередини двигуна не вимагається.
Промивка двигуна не потрібно в наступних випадках:
1) заміна моторного масла виконується строго за регламентом;
2) від сервісу до сервісу не потрібно доливати масло в мотор;
3) автомобіль знаходиться у володінні однієї людини.
Тому, якщо ви купили машину нової в салоні, використовуєте якісне масло, яке змінюється на пробігу в 8-10 тисяч кілометрів, у двигуна немає масложора, також відсутні будь-які критичні несправності двигуна, в такому випадку виконувати промивання двигуна з допомогою спеціальної хімії не потрібно.
Однак, якщо автомобіль був придбаний з рук і його історія обслуговування раніше вам не відома, у машини відсутній або викликає підозру сервісна книга, зазначається масложор або ж ви просто вирішили перемінити одну марку моторного масла на іншу, то в такому разі в обов'язковому порядку потрібно проводити промивку двигуна.
Також така промивка мотора може знадобитися в тих випадках, коли двигун має солідний пробіг, виконувався капітальний ремонт мотора, а по закінченні декількох тисяч кілометрів, коли відбулося притирання металевих деталей один до одного, в подібному випадку не зайвим буде виконати за допомогою відповідної хімії промивку двигуна і замінити масло на нове.
Як зсередини миється мотор
Безпосередньо сама процедура мийки двигуна не відрізняється складністю, тому при бажанні автовласник може виконати всі роботи самостійно, не звертаючись при цьому в спеціалізований сервіс. Таку спеціальну хімію можна розділити на дві основні категорії: чистячий масло і очищаюча рідина, що заливається в двигун, після чого мотор працює буквально півгодини, далі хімію зливають і заливають нове масло.
Також може використовуватися більш щадне очищення, яка являє собою спеціальне масло, його заливають в мотор, експлуатують автомобіль кілька днів, після чого виконують заміну масла. Основною перевагою такої делікатної мийки є мінімальний вплив на різні гумові прокладки в моторі, які після такої мийки не потрібно міняти на нові.
Рекомендації автовласникам
Якщо ви є єдиним власником автомобіля, то найкращою профілактикою забруднення двигуна стане використання якісного масла, яке слід міняти кожні 8000 кілометрів. У цьому випадку змащення зберігає всі свої характеристики, масляні канали не забиваються відкладеннями, попереджається передчасний знос мотора, при цьому автовласникові не потрібно проводити промивку зсередини двигуна або розкривати мотор і усувати будь-які серйозні критичні несправності. Ні в якому разі не слід економити на такому сервісі, змінюючи масло як можна частіше і використовуючи винятково оригінальні технічні рідини.
Підіб'ємо підсумки
Якщо автовласник придбав свій автомобіль новим в салоні, він своєчасно і правильно обслуговує двигун, міняє масло, у мотора відсутня масложор, то при заміні мастила виконувати зсередини промивку двигуна не вимагається. Однак у тих випадках, коли змінюється марка моторного масла, автомобіль куплений з рук, історія його обслуговування невідома або є які-небудь проблеми з технічної частини, у подібному випадку потрібно буде при зміні масла в обов'язковому порядку провести внутрішню мийку двигуна з використанням спеціальної хімії.
Джерело: https://cartechnic.ru/
- ТОП виробників деталей гальмівної системиОдной из важнейших деталей дисковой системы торможения является сам диск. Это устройство, которое испытывает постоянное трение, но при этом должно сохранять свою форму. Изготавливаются диски из прочного и надежного металла, чтобы колодки не стирали рабочую поверхность (или делали это минимально). Важно убедиться в том, что вы покупаете качественный диск, иначе уже через полгода эксплуатации автомобиль начнет демонстрировать неприятности в эксплуатации.Повна версія статті