10 найпоширеніших міфів про експлуатацію автомобіля
10 найпоширеніших міфів про експлуатацію автомобіля
Серед автовласників побутують різні міфи, у які ми беззастережно віримо, що ускладнює нам експлуатацію транспорту. Поговоримо детальніше про таких міфах і помилках, в які вірять водії.
Позашляховики і кросовери з легкістю перевертаються
В минулому дійсно багато повнорозмірні позашляховики не відрізнялися хорошою керованістю, і, перебравши зі швидкістю, можна було перекинуться, а тяжкість таких аварій була незмінно висока. Сьогодні ж діють куди більш суворі норми безпеки, тому в плані безпеки використання таких автомобілів не відрізняється від класичних седанів.
Корейські автомобілі – неякісні і дешеві
На початку дев'яностих років, коли тільки з'явилися корейські автомобілі на російському ринку, вони не відрізнялися якістю виконання, а за ступенем оснащеності були не краще російських автомобілів. Не дивно, що продукція корейського автопрому не відрізнялася належною надійністю і зарекомендувала себе відповідно.
На початку двохтисячних років більшість виробників провели модернізацію своїх потужностей, з'явилися нові моделі, які мають багате технічне оснащення і пропонуються покупцям за доступними цінами. Великою популярністю сьогодні користуються автомобілі від Кіа, які відрізняються надійністю і мають стильний привабливий зовнішній вигляд. Також гарним попитом на вітчизняному ринку користуються моделі від Хенді і інших виробників.
Японські авто виготовляються лише в Японії
Існує думка, що машини японських брендів виготовляються виключно в Японії. Тому такі автомобілі будуть незмінно відрізнятися якістю виконання і неперевершеною надійністю. Проте в дійсності ще в середині дев'яностих років багато японські виробники автомобілів перевели своє виробництво в інші країни, переважно в Китай. Відповідно, якість кілька знизилася, тому не варто чекати від японських автомобілів неперевершеної точності складання.
Яскравий тому приклад автомобілі Тойота, які призначаються для північноамериканського ринку. Такі машини збираються в Штатах, відповідно, якість їх складання буде дещо гірше, ніж у автомобілів, зібраних в Японії. Безсумнівно, такі авто в будь-якому випадку будуть відрізнятися хорошою надійністю, однак якість збірки їх буде гірше, ніж у моделей, призначених для внутрішнього японського ринку.
Гібридні автомобілі занадто повільні
Перші моделі гібридних автомобілів були занадто повільними, що негативно позначалося на їх експлуатаційних характеристиках. Такі машини мали суттєві швидкісні обмеження, а максималка у них була обмежена на рівні 50-60 кілометрів на годину. Однак сьогодні гібридні автомобілі за своїми показниками потужності не поступаються машин з ДВС, що позначилося на їх популярності у покупців.
Шестициліндрові двигуни могутніше восьмицилиндровых
В останні роки відзначається тенденція, коли навіть бізнес-седани і спортивні купе оснащуються невеликими за своїм літражу чотирьох-і шестициліндровими двигунами. За запевненням автовиробників, такі шестициліндрові мотори виявилися навіть потужніше, ніж восьмициліндрові силові агрегати. Подібна потужність забезпечується за рахунок наявності турбонаддува, який покращує динамічні характеристики мотора. Проте в дійсності восьмициліндрові агрегати за своїм динамічним показниками виявилися куди краще, ніж шестициліндрові турбовані мотори. Крива потужності у них така, що забезпечує відмінну тягу вже з самих низів, тоді як турбодвигун з шістьма циліндрами видасть пік потужності тільки на високих оборотах.
Повний привід ефективний на мокрій дорозі
Повнопривідна трансмісія покращує показники прохідності автомобіля, роблячи машину керованої на засніженій дорозі. Багато автовласників впевнені, що і на мокрій дорозі повний привід забезпечує максимальне зчеплення, підвищуючи безпеку керування автомобілем. Проте насправді на мокрій дорозі важливо не стільки повний привід, скільки попередження появи ефекту аквапланування, який призводить до заносу автомобіля. Попередити появу аквапланування дозволяє якісна гума, яка здатна відвести вологу від плями контакту. Тому куди важливіше стежити за станом гуми, ніж покладатися на повнопривідну трансмісію.
Нове авто завжди краще старого
Всім нам хотілося б придбати новий автомобіль із салону, що дозволить отримати гарантію, так і в технічному стані машини ми будемо завжди впевнені. Однак в дійсності, якість збірки авто в останні роки погіршився. Тому надійність у старих машин куди краще, ніж у нових іномарок.
Купуючи нову машину, ми зазвичай купуємо іномарки економ-класу, які оснащені по мінімуму, та і якість зборки буде гірше, ніж у автомобілів преміум-сегмента. Тому куди простіше і вигідніше купити стару іномарку високого класу, ніж новий автомобіль бюджетного сегмента. Такий бу автомобіль буде краще оснащений, а його якість збірки, особливо якщо машина виготовлена в Європі або Японії, буде куди надійніше, ніж недорога іномарка, яку зібрали в РФ.
Автоматичні коробки не вимагають обслуговування
Автоматичні трансмісії сьогодні користуються відмінною популярністю і поступово витісняють стандартні механічні КПП. Багато автовласників впевнені в тому, що такі вузли не вимагають обслуговування, а масло в коробці не потрібно змінювати протягом усього терміну служби вузла. Проте в дійсності АКПП потребує своєчасного обслуговування, в тому числі і регулярної заміни масла. Таку роботу слід проводити кожні 50 тисяч кілометрів пробігу.
Раз в 300 000 кілометрів пробігу автоматична трансмісія потребує розкриття та капітального ремонту. Такі сервісні роботи повинні виконуватися виключно спеціалістами, які мають досвід роботи з АКПП від виробника вашого автомобіля. Виконавши таку ревізію і капітальний ремонт, можна буде гарантувати безпроблемність експлуатації автомобіля протягом багатьох років. А ось залишаючи трансмісію без відповідного догляду, ми ризикуємо серйозними поломками, усунення яких незмінно вимагає істотних фінансових витрат від автовласників.
Висновки
У багатьох водіїв є численні помилки і міфи, щодо самих машин та їх експлуатації. Знаючи де правда, а де брехня, автовласник зможе правильно підібрати автомобіль і в подальшому вирішить можливі проблеми при його експлуатації.
Джерело: https://cartechnic.ru/
- ТОП виробників деталей гальмівної системиОдной из важнейших деталей дисковой системы торможения является сам диск. Это устройство, которое испытывает постоянное трение, но при этом должно сохранять свою форму. Изготавливаются диски из прочного и надежного металла, чтобы колодки не стирали рабочую поверхность (или делали это минимально). Важно убедиться в том, что вы покупаете качественный диск, иначе уже через полгода эксплуатации автомобиль начнет демонстрировать неприятности в эксплуатации.Повна версія статті