Як не купити машину зі скрученим пробігом?
Як не купити машину зі скрученим пробігом?
Якщо ви замислюєтеся про покупку колишнього у вживанні автомобіля, то необхідно подбати про належному технічному стані вибраного вами транспортного засобу. Особливо слід перевіряти пробіг машини, який нерідко скручують нечесні на руку продавці, що і дозволяє їм продати бувалий авто за високою ціною. Поговоримо детальніше як не нарватися на автомобіль зі скрученим пробігом.
Купівля такого б/у автомобіля - це завжди лотерея. Ніхто гарантії на таку машину не дасть. Відповідно, навіть при ретельному виборі і покупці автомобіля в хорошому технічному стані можна зіткнутися з такою ситуацією, коли буквально через кілька днів у машини з'явиться критична поломка і автовласника будуть очікувати суттєві витрати на ремонт.
І все ж приділивши питань вибору автомобіля належну увагу можна буде уникнути різного роду несправностей автомобіля, в тому числі і таких несправностей, які характерні для машин з великим пробігом. Сьогодні багато сучасні автомобілі мають різні поломки, які виникають при тому чи іншому пробігу транспортного засобу. Тому, вибираючи машину і правильно визначивши її пробіг, можна буде знати, скільки ще можна буде проїхати на авто без поломок двигуна і коробки передач.
Багатьом з нас може здатися, що скручують пробіг виключно в країнах, де відсутнє будь-яке покарання за подібне. Однак ви будете здивовані тому, що подібне зустрічається в Німеччині та інших країнах Західної Європи. За статистикою, кожен третій проданий старий автомобіль має скручений пробіг. Багато автомобілів, які експлуатуються в Європі і в подальшому ввезені в Росію, мають великі пробіги на автобанах. Щоб вигідно продати таку машину продавці або перекупники відкручують пробіг, видаючи такий транспорт за відносно нові машини.
Не слід думати також, що скрутити пробіг можна тільки у старих автомобілів, де є механічний одометр. Також таку роботу можна провести і з відносно новими автомобілями, причому в окремих моделей скрутити пробіг навіть простіше, ніж на механічному одометрі. Якщо раніше доводилося ставити автомобіль в сервіс, підключати до тросику одометра дриль або аналогічні пристосування, які швидко обертали привід у зворотний бік, то на сучасних автомобілях вся така робота виконується за допомогою комп'ютерних програм, які управляють роботою автомобіля.
Купуючи уживаний автомобіль, необхідно порівнювати його пробіг і вік. Якщо ви бачите, що на десятирічної машині пробіг становить 70-80 тисяч кілометрів, причому вона приїхала до нас з Європи, то можна з легкістю зробити висновок, що над пробігом поворожили місцеві фахівці, скоротивши його в два-три рази. У середньому автомобіль проїжджає в рік близько 20 тисяч кілометрів, а в Європі, де добре розвинені автобани і швидкісні магістралі, середньостатистичний пробіг становить 25-30 тисяч кілометрів. Відповідно, знаючи такий середній пробіг, можна легко вирахувати, скільки реально пробігла та чи інша машина.
Отримати необхідні вам відомості по пробігу автомобіля можна, в тому числі, і за наявної документації. В сервісній книжці, замовлення-наряді та інших паперах до автомобіля можуть бути вказані поточні показники пробігу. Відповідно, якщо ви бачите, що в сервісній книжці вказується, що останній з машиною проводився на 200 тисяч кілометрів пробігу, а на одометрі у вибраного вами авто значиться 120 тисяч кілометрів, то, відповідно, легко зробити висновок про те, що пробіг відкручували, і він не відповідає реальним цифрам.
Дізнатися необхідну вам інформацію про реальний пробіг автомобіля можна, в тому числі, по сервісній базі дилера. Сьогодні багато автомобільні дилери мають загальну сервісну базу, де зберігається інформація по кожному автомобілю. Все що потрібно для отримання такої інформації, це наявність на руках vin-номера, яке вас цікавить, автомобіля. З такої бази даних можна отримати потрібні відомості про те, коли, як обслуговувався цікавлячий вас автомобіль, на якому пробігу виконувалася дана робота. Не варто дивуватися тому, що у машини, яка на одометрі має 50-70 тисяч кілометрів, з'являться інформацію з сервісу, що цей автомобіль обслуговувався у дилера на пробігу в 150-200 тисяч кілометрів і так далі.
Побічно визначити показник пробігу автомобіля можна за станом салону. Якщо ви бачите, що шкіряні сидіння або велюр повністю затерті, кермо і куліса перемикання передач пошарпані, повністю стерті накладки на педалях, то, виходячи з цієї інформації, можна зробити висновок, що загальний пробіг машини становить 100 тисяч кілометрів, як-то значиться на цифровому одометрі, а значно більше.
Також отримати потрібну вам інформацію про показники пробігу можна, виконавши детальну діагностику авто. Справа в тому, що скидання даних про пробіг - це досить дорога операція, причому в автомобілі є десятки різних блоків, в яких записуються дані про пройдений кілометраж автомобілем. Більшість продавців і перекупників в цілях економії скидають пробіг лише за одним або кількома датчиками. В результаті при детальній діагностиці можна отримати відомості, що з різних блоків пробіг автомобіля буде відрізнятися. Відповідно, з цього можна зробити висновок про те, що пробіг у машини скручений.
Єдиної думки на сьогоднішній день про те, чи так важливий пробіг для автомобіля все ж немає. Багато автовласники намагаються придбати машину з якомога меншим пробігом. Однак у будь-сервісній майстерні вам підтвердять, що стан автомобіля буде багато в чому залежати не від його пробігу, а від якості сервісу, який проводився з тим чи іншим автомобілем. Одна машина може експлуатуватися переважно в місті, причому буде постійно стояти в пробках, її сервісне обслуговування та заміна масла буде виконуватися з проміжком в 15 тисяч кілометрів. Тоді як інший автомобіль буде часто їздити по автобану, але масло в ньому автовласник змінює кожні 5 тисяч кілометрів. Пробіги у цих автомобілів будуть різнитися, але при цьому технічний стан буде куди краще у тієї машини, яка пробігла більше кілометрів автобаном.
Саме тому, вибираючи той або інший автомобіль, необхідно враховувати всі фактори, які впливають на технічний стан машини. Це може бути як пробіг конкретного авто, правильність і регулярність сервісу, загальний стан двигуна і підвіски. Тільки виходячи з такої інформації і можна буде зробити вибір, правильно підібравши машину, яка в процесі експлуатації не буде доставляти яких-небудь складностей, і в подальшому не вимагатиме від нового власника істотних фінансових витрат на ремонт та обслуговування.
Джерело: https://cartechnic.ru/
- ТОП виробників деталей гальмівної системиОдной из важнейших деталей дисковой системы торможения является сам диск. Это устройство, которое испытывает постоянное трение, но при этом должно сохранять свою форму. Изготавливаются диски из прочного и надежного металла, чтобы колодки не стирали рабочую поверхность (или делали это минимально). Важно убедиться в том, что вы покупаете качественный диск, иначе уже через полгода эксплуатации автомобиль начнет демонстрировать неприятности в эксплуатации.Повна версія статті