Продавець auto-detali розвиває свій бізнес на Prom.ua 3 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
291 відгук
Магазин автозапчастей
  • auto-detali
  • Статті
  • Як боротися з корозією і іржею на кузові автомобіля?

Як боротися з корозією і іржею на кузові автомобіля?

Як боротися з корозією і іржею на кузові автомобіля?

Як боротися з корозією і іржею на кузові автомобіля?

Як боротися з корозією і іржею на кузові автомобіля?

Всі автовласники так чи інакше стикалися з проблемою корозії кузова автомобіля. Як захистити машину від іржі, чи існують дієві способи боротьби з рудою хворобою кузовних панелей автомобіля.

Корозія - це хімічна реакція, яка супроводжується окисленням металу і руйнуванням заліза. Таке окиснення відбувається при впливі на метал кисню і води. Будь-які, навіть мікроскопічні пошкодження лакофарбового покриття кузовних панелей автомобіля призводять до того, що вода і кисень потрапляють на метал, що і призводить до появи корозії. Спочатку це будуть невеликі цятки, маленькі здуття, так звані жучки корозії. Проте з часом іржа буде все більше вражати метал, з'являться наскрізні діри. У результаті потрібний дорогий кузовний ремонт, який передбачає перетравлення металу або заміну пошкоджених іржею кузовних панелей.

На жаль, захиститися від іржі практично неможливо. Багато автовиробників використовують для виготовлення кузовних панелей алюмінієві деталі, які менш схильні до впливу окислення, виконують якісну оцинковку. Однак навіть це не допомагає в боротьбі з корозією металу. Досить часто проблеми з іржею з'являються у автомобілів, які потрапляли в аварію і в подальшому відновлені неякісно, що і призводить незабаром до необхідності повної заміни кузовних елементів.

Швидкість появи іржі у автомобіля буде прямо залежати від якості металу і технологічності проводяться виробничих процесів. Так, наприклад, японські та німецькі автовиробники використовують якісну сталь. При фарбуванні на метал наноситься відразу кілька шарів захисту, що дозволяє попередити утворення корозії на кузовних елементів. А ось китайські автомобілі і продукція вітчизняного автопрому особливо схильна до корозії. Тому не варто дивуватися тому, що буквально через кілька років після покупки нового автомобіля вже з'являються перші жучки, а до п'яти-шестирічного терміну експлуатації проблеми з іржею досягають свого апогею, і автовласникові доводиться виконувати дорогий кузовний ремонт.

Як боротися з корозією і іржею на кузові автомобіля?

Як боротися з корозією?

Існує два ефективних способу боротьби з іржею - протекторний і бар'єрний. Під бар'єрної захистом прийнято розуміти грунтовку, фарби, мастику і захисний лак. Основний захист металу від корозії в даному випадку виконує саме грунтовка, яка наноситься на кузовні панелі ще на заводі при виготовленні автомобіля. А от в умовах сервісу при виконанні кузовного ремонту якісно нанести ґрунтовку не представляється можливим. Відповідно відремонтовані і замінені кузовні панелі вже не будуть забезпечувати якісний захист, як-то було б з рідними елементами, які встановили ще на заводі.

Саме з цієї причини, коли заводські панелі відрізняються кращою стійкістю до корозії, більшість покупців підшукують для себе старі варіанти, які ніколи не потрапляли в аварію. А ось машина, у якої вже були проблеми з кузовом, цінується на вторинному ринку гірше, ніж не биті варіанти.

бар'єрний спосіб захисту автомобіля від корозії

Протекторний захист від іржі передбачає нанесення на металеві кузовні панелі захисного шару оцинковки. Вперше таку технологію розробила компанія Audi, яка ще у вісімдесятих роках минулого століття стала виготовляти оцинковані кузова на своїх популярних седани Audi 80 і Audi 100. На жаль, така протекторна захист приводить до істотного збільшення собівартості виробництва кузовних елементів, тому сьогодні від повної оцинковки кузова більшість автовиробників відмовилися.

Протекторний захист від іржі

Корозія не пощадить жоден сучасний автомобіль. Будь то недорога вітчизняна машина або представницькі Mercedes або BMW всі вони в рівній мірі схильні до небезпеки утворення корозії. Куди легше запобігти появі іржі, ніж боротися з нею в подальшому. Саме тому експлуатувати автомобіль потрібно гранично акуратно, не допускаючи навіть найменших пошкоджень кузова. Пам'ятайте про те, що з'явитися іржа може навіть від невеликого скола, який утворився від потрапляння дрібного камінчика, а водій вчасно не зафарбував наявні подряпини, що і призводить до появи окислення металевих кузовних панелей.

Багато автовласників в цілях захисту кузова від таких дрібних пошкоджень і корозії використовують керамічну прозору плівку і, так зване, рідке скло, яке наноситься на панелі кузова, попереджаючи утворення іржі і поява на лакофарбовому шарі різних дрібних пошкоджень. Таку захисну плівку і нанесене рідке скло необхідно оновлювати раз в 2-3 року, що кілька призводить до збільшення загальної вартості володіння транспортним засобом. Проте в даному випадку автовласник позбавлений від необхідності дорогого ремонту кузова, а в подальшому дозволить з більшою ціною продати свій автомобіль.

Протекторний захист від іржі

Якщо у машини вже з'явилися перші сліди іржі, то необхідно діяти якомога швидше. У спеціалізованих магазинах можна придбати перетворювач іржі та антикорозійні матеріали, якими обробляють такі пошкоджені місця, що дозволяє попередити появу процесів окислення металу. Використовуючи якісну автохімію, можна не тільки вилікувати вже наявні сліди корозії, але і попередити їх розвиток у майбутньому.

Ефективність такої обробки буде багато в чому залежати від ступеня пошкодження структури металу. У тому випадку, якщо утворився маленький осередок іржі, то цілком можливо вирішити проблему навіть самостійної обробки пошкоджених ділянок різними антикорозійними засобами. Однак якщо метал глибоко пошкоджений, то використання антикорозійних засобів і навіть перекраской кузова вирішити проблеми буде неможливо.

Багато автовласників помилково вважають, що впоратися з іржею можна повною перекраской кузова машини. Дійсно, перефарбувавши всю машину, можна на кілька років позбутися від проблем з корозією. Однак під шаром ґрунту, фарби і лаку метал буде окислюватися і незабаром з'являться невеликі здуття, вогнища іржі та інші характерні симптоми корозії. Тому якщо ви зіткнулися з проблемою іржі кузовних панелей і вирішили боротися з гниттям кузова перекраской, то через кілька років після виконання такого відновлювального ремонту слід подумати про продаж автомобіля. Це дозволить вам виручити непогані гроші і придбати інший автомобіль.

Висновки

Немає такого автовласника, який би не стикався з проблемою іржі автомобіля. Корозія часто виникає при пошкодженні кузовних панелей і неякісно виконаний ремонт. Куди простіше попередити появу такої рудою хвороби, використовуючи захисну плівку або покриваючи автомобіль рідким склом. В окремих випадках допомагає боротися з іржею обробка спеціальними антикорами і мастиками порогів, крил і днища автомобіля, а з'явилися жучки іржі на кузові обробляють спеціальною автохімією.

Джерело: https://cartechnic.ru/

Інші статті