Як розпізнати «битий» автомобіль?

Як розпізнати «битий» автомобіль?
Вибираючи автомобіль, всім нам хотілося б придбати машину в хорошому технічному стані, у якої є невеликий пробіг і яка не була в аварії. Багато нечесні на руку продавці приховують той факт, що машина побувала в ДТП, тоді як придбання такого авто в подальшому може обіцяти певні проблеми з корозією. Поговоримо детальніше про те, як можна визначити, чи була машина в аварії.
Проводимо докладний огляд автомобіля
Оглядати вподобану машину необхідно в сонячний день, що дозволить помітити навіть найменші відмінності у відтінку кузовних панелей. Найчастіше точно підібрати колір фарби при ремонті після аварії буває неможливо і підфарбовані елементи будуть трохи відрізнятися за своїм тону від всього автомобіля. В темряві або В непогожий день помітити подібне проблематично. А от на яскравому сонці все це буде чудово видно, що і дозволить зрозуміти, перефарбовували автомобіль і потрапляв він у аварію.
Використовуємо товщиномір
Технологія фарбування кузовних панелей в заводських умовах і в ремонтних майстернях істотно відрізняється. Відповідно, визначивши товщину фарби на конкретній кузовний панелі, можна буде зрозуміти, перефарбовували автомобіль і був він в аваріях. При фарбуванні автомобіля в умовах сервісу товщина лакофарбового шару буде значно більше, ніж при заводській фарбування авто. Використовуючи спеціальні товщиноміри можна визначити фарбування тих чи інших кузовних панелей. Причому необхідно перевірити не тільки крила, двері, капот, але і найнесподіваніші місця, в тому числі стійки, пороги і навіть дах.
Нерівні зазори
Ще один точний спосіб визначити наявність факту перефарбування автомобіля – це огляд зазорів між кузовними елементами. Для виконання кузовного ремонту потрібно демонтувати і заново встановлювати кузовні панелі і домогтися їх ідеальної геометрії буде неможливо. Відповідно, можна буде визначити нерівні зазори, за наявності яких можна визначити був автомобіль в аварії і виконувався чи кузовний ремонт. Якщо ви визначили, що розрізняється ширина зазорів між фарою і крилом або капотом, дверцятами автомобіля, то це свідчить про наявність ДТП і кузовного ремонту автомобіля.
Нові дорогі запчастини
Якщо ви бачите, що у автомобіля встановлені нові фари, змонтований новий бампер або рестайлінговий капот, то наявність таких нових дорогих деталей повинно наводити на певні роздуми. Навіщо автовласник виконував такий ремонт, не намагався він відновити машину після серйозних пошкоджень. Зверніть увагу на фари, бампер і скла автомобіля. Зауважимо лише, що пошкодження бічних або навіть лобового скла може лише говорити про те, що машину розкривали автохулиганы, які розбивають скло і крадуть з салону цінні речі.
Замінений кріплення
Якщо у автомобіля є нові болти, які фіксують двері, крила та інші кузовні панелі, то це може говорити про те, що з машиною виконувався складний кузовний ремонт. Замість заводських пістонів і заклепок часто ставить звичайні болти, за якими можна визначити наявність ремонту транспортного засобу.
Також вас повинно насторожити наявність фарби на болтах і пистонах. При перефарбовуванні кузовних панелей виконати дану роботу акуратно важко, відповідно фарба з розпилювача може потрапити всередину дверки і на численні кріпильні елементи. Подібного при заводському фарбуванні бути не повинно, а от якщо машина відновлювалася в умовах ремонтної майстерні, то можна з легкістю знайти подібні дефекти.
Оглядаємо днище автомобіля
Вибираючи старий автомобіль, необхідно обов'язково виконати огляд машини на підйомнику. Причому діагностують не тільки стан підвіски і інших дорогих вузлів, але і оглядають стан порогів, колісних арок і днища машини. Якщо знизу автомобіль виглядає абсолютно свіжим, але при цьому його пробіг наближається до 100 тисяч кілометрів, то це може свідчити про те, що виконувалася додаткова фарбування автомобіля. Це ознака того, що машину відновлювали після аварії або ж у автомобіля були проблеми з корозією, а продавець пофарбував днище, щоб приховати наявність іржі.
Люк бензобака
При перефарбовуванні автомобіля, що виконується при кузовному ремонті, потрібно точно підібрати колір фарби. Робиться це за допомогою спеціальних технологій, коли з автомобіля скручують лючок бензобака, і по відтінку фарби на ньому підбирають тональність фарби для ремонту. Тому, оглядаючи автомобіль, необхідно звернути увагу на стан кріплення лючка. Якщо ви бачите, що кріплення пошкоджено або саморізи сточені, то подібне свідчить про те, що лючок знімався, і, швидше за все, для підбору фарби. На підставі цього можна зробити висновок про те, що машина побувала в аварії, а від покупки такого автомобіля слід все-таки утриматися.
Не вірте на слово продавцеві
Продавці автомобілів яких тільки не розкажуть історії, чому вони перефарбовували машину, і в якому відмінному технічному стані знаходиться їх автомобіль. Мало хто з власників автомобіля зізнається в тому, що їх машина побувала в аварії, після чого її відновлювали і проводили капітальний ремонт. Справа в тому, що подібне незмінно зменшує вартість авто, тому простіше приховати таку інформацію, запевняючи потенційного покупця про те, що в обраного ним примірника немає ніяких проблем з кузовом.
Яких тільки історій не розповідають потенційні продавці автомобілів. Можна почути історію про те, що їм не сподобався колір машини і після покупки він вирішив повністю перефарбувати автомобіль. Ніхто ніколи в здоровому розумі і твердій пам'яті не буде займатися подібним. Така перефарбування автомобіля буде незмінно мати високу вартість, а в подальшому можуть з'явитися проблеми з продажем машини. Тому якщо ви бачите, що вся машина або її окремі кузовні панелі перефарбовували, то, з великою часткою ймовірності, авто побувало в аварії, але ніяк не перекрашивалось для тюнінга або просто за бажанням її власника.
Використовуємо базу даних страхових компаній
Якщо ви купуєте автомобіль, який був добровільно застрахований за автокаско, то при наявності у машини будь-яких аварій та пошкоджень усі дані про виплати будуть зберігатися в базах даних страхових компаній. Сьогодні з легкістю можна знайти такі бази даних у відкритому доступі, що і дозволить отримати потрібні вам відомості про те, чи була машина в аварії. У тому випадку, якщо продавець стверджує, що автомобіль ніколи не був пошкоджений і має рідну фарбу, а за даними страхових компаній за машину не раз виплачувалося страхове відшкодування, то можна зробити висновок, що вам нахабно брешуть, а у машини є підводні камені, і в подальшому незмінно доведеться зіткнутися з проблемою корозії, яка часто виникає при неякісному відновлення техніки.
Підіб'ємо підсумки
Виконавши детальний огляд автомобіля, можна буде визначити, побувала машина в аварії або у неї немає ніяких проблем з кузовом. Необхідно, використовуючи товщиномір, перевірити всі кузовні панелі, оглянути зазори, детально проінспектувати днище автомобіля. Тільки така комплексна перевірка дозволить встановити, перефарбовували автомобіль і був він в аварії.
Джерело: https://cartechnic.ru/
- ТОП виробників деталей гальмівної системиОдной из важнейших деталей дисковой системы торможения является сам диск. Это устройство, которое испытывает постоянное трение, но при этом должно сохранять свою форму. Изготавливаются диски из прочного и надежного металла, чтобы колодки не стирали рабочую поверхность (или делали это минимально). Важно убедиться в том, что вы покупаете качественный диск, иначе уже через полгода эксплуатации автомобиль начнет демонстрировать неприятности в эксплуатации.Повна версія статті