Продавець auto-detali розвиває свій бізнес на Prom.ua 3 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
292 відгуків
Магазин автозапчастей

Чим страшний обрив ременя ГРМ?

Чим страшний обрив ременя ГРМ?

Чим страшний обрив ременя ГРМ?

Чим страшний обрив ременя ГРМ?

Всі використовувані сьогодні двигуни можна розділити в залежності від способу приводу ГРМ. У моторів преміум-класу такий привід виконується ланцюговим, що виключає необхідність сервісу і обслуговування цього сайту. Однак більшість автовиробників для спрощення конструкції силового агрегату використовують ремінний привід ГРМ, що змушує автовласників постійно виконувати обслуговування цього сайту, замінюючи як сам ремінь, так і приводні ролики.

Привід ременя ГРМ відповідає за підняття клапанів у циліндрах, в залежності від поточного положення коленвала. Відповідно, у тому випадку, якщо відбувається обрив ременя, то в двигуні рухомі на величезній швидкості поршні вдаряються про закриті клапана, розбиваючи їх, що, в кінцевому рахунку, призводить до необхідності капітального ремонту. Багатьом автовласникам відомо, що саме відновлення двигуна після обриву ременя ГРМ має високу вартість, тому всі з нас намагаються запобігти появі таких поломок, своєчасно здійснюючи сервіс двигуна.

Залежно від своєї конструкції ремінний привід ГРМ може бути від 40 до 80 тисяч кілометрів пробігу автомобіля. Більшість автовиробників рекомендують виконувати заміну ременя ГРМ при пробігу в 50-60 тисяч кілометрів. Перевищувати такий ресурс приводу не варто, так як в цьому випадку існує ймовірність його обриву, а наслідки таких поломок будуть незмінно сумними.

Сьогодні окремі виробники вказують у сервісному регламент заміну ременя приводу ГРМ раз в 5 років або кожні 150 тисяч кілометрів пробігу. Однак більшість фахівців, які займаються ремонтом та обслуговуванням двигунів, рекомендують все ж виконувати таку процедуру при пробігу в 75 000 кілометрів, використовуючи виключно якісні оригінальні запчастини для такої роботи, в тому числі сам ремінь і всі замінні ролики.

Економити на якості сервісу ременя ГРМ не слід. Сьогодні у продажу можна знайти різні китайські запчастини, які не відрізняються належною якістю. Відповідно, економлячи на придбання запчастин або виконуючи такі роботи з великим інтервалом, ви незмінно ризикуєте. В результаті вартість відновлення двигуна після таких поломок перевищить 100 000 рублів і більше. Не слід також змінювати лише один ремінь, залишаючи на місці старі ролики натягування. Це незмінно призводить до різного роду поломки, в тому числі і заклинювання силового агрегату.

Виконувати заміну ременя ГРМ необхідно в тому випадку, якщо з яких-небудь причин проводилося розпечатування двигуна і його ремонт. Справа в тому, що в подальшому після розтину двигуна забезпечити якісне натяг механізму газорозподілу буде важко. Тому необхідно використовувати нові запчастини, що дозволить гарантувати безпроблемну експлуатацію силового агрегату.

Чим страшний обрив ременя ГРМ?

Чим небезпечний обрив ременя ГРМ?

У тому випадку, якщо проскакують зуби ременя або він зовсім ламається, то рухається в камері згоряння у верхній точці поршень наздоганяє не встигли закритися клапана. Після чого двигун ламається, необхідно змінювати поршні з клапанами, а вартість такого ремонту буде надзвичайно висока.

В останні роки багато автовиробники стали випускати двигуни, у яких на поршнях є невеликі виїмки. Тому при обриві ременя поршень не розбиває клапана, що в подальшому позбавляє від необхідності дорогого капітального ремонту. Слід сказати, що наявність таких конструктивних особливостей двигуна істотно спрощує ремонт, фактично виключаючи необхідність капітального відновлення техніки при обривах приводу газорозподільного механізму. В даному випадку ремонт двигуна полягає в заміні ременя і правильному налаштуванні роботи двигуна. Вартість такого відновлення буде куди менше, ніж класичний ремонт після зіткнення поршнів з клапанами.

У дизельних силових агрегатів часто використовуються спеціальні конструкції, які дозволяють зменшити пошкодження двигуна при обриві ременя ГРМ. У таких моторів при розриві ременя поршень стикається лише з одним випускним клапаном, що дозволяє зменшити пошкодження силового агрегату. Залежно від такту двигуна, на якому стався обрив приводу, ремонт може полягати лише в заміні одного поршня або пошкодженого їм клапана.

Ступінь пошкодження автомобіля при подібних поломки може залежати від характеру обриву. Не рідкість ситуації, коли у неякісних ременів на автомобілях, які експлуатуються у важких умовах, сточуються зуби на приводі, і газорозподільний механізм проскакує на один або відразу кілька зубів. При подібних поломки розподільний вал і колінвал можуть обертатися, що дещо зменшує ступінь пошкодження силового агрегату. Ремонт в даному випадку буде полягати в заміні клапанів і тарілок, а у випадках серйозних поломок потрібно також змінювати головку блоку циліндрів або головки поршнів.

Спрогнозувати ступінь пошкодження двигуна при обриві приводу газорозподільного механізму найчастіше важко. У кожному конкретному випадку поломка буде індивідуальною, так як необхідно враховувати такт двигуна, обороти мотора, положення педалі газу і ступінь розриву або ушкодження ременя ГРМ. В окремих сучасних моторів є спеціальні системи, які нівелюють пошкодження двигуна, які можуть виникати в результаті обриву ременя газорозподільного механізму. Однак на більшості автомобілів все ж використовуються стандартні силові агрегати, відповідно при подібних поломки зазначається повний клин двигуна і відновлення мотора буде мати високу вартість.

Чим небезпечний обрив ременя ГРМ?

Профілактика обриву ременя ГРМ

Майстри на СТО рекомендують в якості профілактичного заходу використовувати виключно якісні оригінальні запчастини, своєчасно виконуючи відповідний сервіс двигуна. В даному випадку автовласник буде повністю впевнений в тому, що ймовірність обриву приводу буде мінімальною. Ні в якому разі не слід економити на якості запчастин, так як, заощадивши декілька тисяч рублів на роботі або оригінальних роликах, можна в подальшому обірвати ремінь. Відновлення двигуна після таких поломок буде коштувати вам кілька сотень тисяч рублів.

Профілактика обриву ременя ГРМ

Підіб'ємо підсумки

Заклинювання двигуна, коли поршні вдаряються про клапана, що відбувається при обриві приводу газорозподільного механізму, - це надзвичайно складна і серйозна поломка, відновлення після якої відноситься до категорії капітального ремонту. Уникнути подібних проблем можна своєчасним регулярним сервісом, заміною ременя і роликів натягу. Також уникнути проблем можна з двигунами, у яких є ланцюговий привід або використовується спеціальна конструкція, яка виключає зіткнення клапанів і поршнів навіть при обриві механізму привода.

Джерело: https://cartechnic.ru/

Інші статті