Продавець auto-detali розвиває свій бізнес на Prom.ua 6 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
2780 відгуків
promo_banner
Магазин автозапчастей

Обслуговування двигуна: що потрібно робити на будь-якому автомобілі

Обслуговування двигуна: що потрібно робити на будь-якому автомобілі

Автомобіль давно і назавжди замінив гужовий транспорт. Спочатку здавалося, що це сильно спростить життя водія, адже агрегат не потрібно годувати і поїти, він не потребує відпочинку. Однак чим зручніше і безпечніше ставали машини, тим більше догляду вони вимагали. Сучасний автомобіль є комфортним і практичним засобом пересування, але вимагає нітрохи не менше уваги, ніж кінь, яку він переміг. Причому мова йде, як про окремих вузлах, так і про всієї конструкції в цілому. У даній статті ми розповімо про переваги регулярного технічного обслуговування.

Також ви дізнаєтеся, що потрібно будь-якому двигуну незалежно від його моделі.

 

Переваги регулярного технічного обслуговування

 

Деякі власники автомобілів переконані, що регулярне технічне обслуговування обходиться дорожче, ніж разові ремонти. Це серйозна помилка. Головне призначення ТО двигуна або всієї машини в цілому полягає в профілактичному впливі на конструкцію. Тобто, ви замініть прокладки, фільтри та масло трохи раніше, ніж що-небудь вийде з ладу. Може здатися, що пропустивши технічне обслуговування, ви заощадите гроші. Справді, навіщо витрачатися на придбання нового фільтра, якщо старий ще цілком нічого?

Проблема полягає в тому, що як тільки запчастину дійсно вийде з ладу, почнеться ланцюгова реакція. Наприклад, повітряний фільтр, погано справляється зі своїм завданням, відкриє доступ запиленого повітря. З цієї хвилини двигун почне прискорено зношуватися, що неминуче призведе до поломки. І цей ремонт з'їсть всю економію, отриману на відмову від ТО.

Одним словом, регулярне технічне обслуговування автомобіля дозволяє:

  • попереджати поломки, не чекаючи їх виникнення;

  • економити на заміну дійсно дорогих деталей та вузлів;

  • зберігати впевненість у справності та безпеці машини.

До речі, для ТО необов'язково їхати на станцію, ряд робіт можна виконати і власноруч.

 

Види технічного обслуговування для автомобіля

 

Огляд і обслуговування автомобіля можна поділити на кілька категорій:

  • ЕО — щоденна процедура, яку слід виконувати кожен раз перед поїздкою. Включає в себе регулювання дзеркал, перевірку тиску в шинах, загальний огляд кузова;

  • ТО — обслуговування, яке краще довірити професіоналам, його проводять через кожні 10 – 30 тисяч км (в залежності від рекомендацій виробника);

  • З — роботи по підготовці машини до нового сезону (зміна гуми, технічних рідин).

Безумовно, найбільш трудомістким є не сезонне обслуговування і не щоденний огляд. ТО включає в себе роботи з двигуном, кузовом, шинами, гальмівною системою. В рамках техобслуговування може проходити заміна ременя ГРМ, фільтрів, а також діагностика електроніки.

 

Технічне обслуговування двигуна автомобіля

 

Як правило, технічне обслуговування двигуна будь-якого автомобіля включає в себе:

  1. заміну моторного масла;

  2. установку нового повітряного фільтра.

Эти процедуры необходимы для всех двигателей внутреннего сгорания. Масло меняют спустя 10 000 – 15 000 км, если оно синтетическое. Для полусинтетических составов этот срок сокращается до 8 000 км. Минеральные масла желательно сливать и заливать через каждые 4 000 км.

Для этой процедуры вам понадобится масляный фильтр и ключ съемник для него, а также гаечный ключ. Не забудьте и само масло. Оно должно подходить к вашему автомобилю. Старое масло нужно слить в отдельную емкость, которую в дальнейшем нужно будет передать на СТО для правильной утилизации.

Замена воздушного фильтра осуществляется вместе с заливкой нового масла. Используйте отвертку или ключ для винтов Torx, чтобы снять короб из пластика. Удалите пыль и грязь. Устанавливая новый фильтр, проследите, чтобы он прочно сел в гнездо.

 

Где лучше делать ТО: в гараже или на СТО

 

Выбор между СТО и собственным гаражом зависит от множества факторов. Для начала, от наличия этого самого гаража и ямы в нем. Также вам потребуется набор ключей, отверток и прочего инструмента. Важную роль играет и опыт (не каждый может обеспечить техническое обслуживание двигателя автомобиля своими силами). Но нужно понимать, что не все можно выполнить у себя. Ряд процедур, например диагностику бортового компьютера, все равно придется доверить профессионалам. Это обойдется дешевле, чем постепенное приобретение оборудования, которым вы будете пользоваться редко.

С другой стороны, на хорошей станции технического обслуживания все работы будут выполнены быстро и правильно.

Інші статті
  • ТОП виробників деталей гальмівної системи
    ТОП виробників деталей гальмівної системи
    Одной из важнейших деталей дисковой системы торможения является сам диск. Это устройство, которое испытывает постоянное трение, но при этом должно сохранять свою форму. Изготавливаются диски из прочного и надежного металла, чтобы колодки не стирали рабочую поверхность (или делали это минимально). Важно убедиться в том, что вы покупаете качественный диск, иначе уже через полгода эксплуатации автомобиль начнет демонстрировать неприятности в эксплуатации.
    Повна версія статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner