Гофра глушника автомобіля є однією з найважливіших частин глушника, відіграючи роль еластичного з'єднання в вихлопній системі. Потреба її встановлення зумовлена тим, що неминучим результатом роботи двигуна авто є виникнення вібрацій, які серед іншого передаються й на вихлопну систему. Саме для гасіння цих вібрації потрібна еластична гофра глушника. Крім свого найчастіше вживаного назви, трохи рідше можна натрапити на такі позначення: гофро-елемент, компенсатор вібрації та гнучкі з'єднання. Все це позначає один із важливих елементів автомобіля, необхідний для зменшення детонації. Крім цього, пристрій гофри глушника дає змогу неабияк знизити технологічні навантаження на вихлопний тракт. Це свого роду запобіжник, що запобігає руйнуванню вихлопної системи автомобіля. Тому місцем встановлення гофро-елемента зазвичай є приймальна труба або інша зона, де є підвищені вібраційні навантаження. Якщо коротко підсумовувати, то гофра глушника виконує такі функції: — виконує роль еластичного з'єднувального елемента між частинами вихлопної системи авто;
- компенсує вібрацію, що супроводжує роботу двигуна;
- гасить коливання, які виникають під час старту автомобіля.
Оскільки на гофру припадає максимальна кількість навантажень, то вона й найчастіше зазнає розривів і зламання, якщо порівнювати її з іншими елементами вихлопної системи. Пристрій гофри глушника загалом передбачає ймовірність механічних зламання, наприклад, через наїзду на перешкоди. Хоча матеріалом цього компенсаційного елемента зазвичай є високолегована сталь, що забезпечує її високу міцність і довговічність, але механічні пошкодження аж ніяк не є рідкістю. Крім наїздів на перешкоди та інших ударних навантажень, гофроелемент може вийти з ладу через незадовільне положення подушок двигуна, зносу гумок кріплення глушника. Забитий каталізатор — найчастіша причина виходу гофри глушника з ладу. Нерідки випадки, коли ушкодження гофро-елемента, як і інших елементів вихлопної системи (прогар приймачної труби та прокладки колектора, а також поява тріщини в колекторі), може статися через вихід із ладу каталізатора, у тому разі, якщо компенсатор вібрації встановлений перед ним. Якщо каталізатор забитий, то відпрацьовані гази не знаходять виходу внаслідок чого підвищується тиск і руйнується гофра. Крім цього, гофра глушника може вийти з ладу через наявність солі та реагентів на дорогах. Ще одна, досить поширена, причина — це наявність спеціальних присадок у паливі, які підвищують його октанове число. Ознакою виходу її з ладу є різкий шум у процесі роботи в передній частині машини або під капотом. Причому за її повного виходу з ладу шум може бути оглушливим. Друга ознака — поява запаху відпрацьованих газів у салоні автомобіля.
Характеристики
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | EuroEx |
Інформація для замовлення
- Ціна: 500 ₴