Водяна помпа THERMOTEC WP-ME127 MERCEDES OM 904, OM 906
Автомобільний водяний насос, він же помпа, призначений для забезпечення примусової циркуляції антифризу в системі охолодження — від двигуна до радіатора та назад. Для адекватного охолодження мотора використовується не тільки штучна конвекція, а й додатковий обдув радіатора за допомогою вентилятора. Зупинка водяного насоса сповільнить рух антифризу до такого ступеня, що двигун перегріється в лічені хвилини (особливо якщо поломка відбулася в спеку). Насос (помпа та водяний насос — це одне й те саме) забезпечує рух робочої рідини за охолоджувальною системою авто. Вода під дією створюваного нагнітальним пристроєм тиску надходить до нагрітих складників мотора, забирає частину тепла, виводячи його назовні. Насос часто встановлюється попереду циліндрової головки. Щоб зрозуміти, як влаштована водяна помпа, треба розібратися в її будові. Нагнітач складається з приводної осі, шківа або зубчастого колеса, крильчатки, підшипників, сальника. Механізм пристосування захищений металевим корпусом. Корпус нагнітального елемента зазвичай виконується з алюмінію. Усередині розташовуються приводна вісь, закриті підшипники, сальники. Крильчатка та шків/зубчасте колесо розташовані поза обшивкою. Для забезпечення герметичності стику водяна помпа для електродвигуна або ДВС кріпиться до циліндрового блока через прокладку. Щоб уникнути скупчення вологи, антифризу в місці розташування кулькопідшипників корпус обладнується дренувальним отвором. Бажаним розібратися, чому ламається помпа, потрібно розуміти, що перегрівання мотора може бути пов'язане з обломом лопатей крильчатки, через що в систему надходить менше ОЖ. Вільний хід шківа, шуми ініціюються зношеними або розкльошеними кулькопідшипниками. Каченята охолоджувальної речовини, зазвичай, відбуваються через пошкодження сальників. Така ознака зламання помпи, як-от несоосість роликів ремінного з'єднання, часто з'являється через нерівномірне натягування ременя ГРМ. Іноді зниження продуктивності нагнітача ініціується потраплянням всередину каналів охолоджувальної системи герметика після ремонту радіатора. Для усунення проблеми потрібно зняття й промивання пристрою. Простота конструкції насоса сприяє самостійному діагностиці деяких поломок. Для цього досить знати, де помпа в машині розміщена, а також ознайомитися з будовою такого пристосування. Осьовий люфт ролика перевіряється розхитуванням шківу в різні боки пальцями. Несоосість можна виявити, приклавши до площини приводного колеса лінійку, простеживши за ходом ременя ГРМ. Поломку можна виявити візуально, знявши кожух нагнітача. Якщо на корпусі або складових деталях механізму видно пошкодження, підтікання охолоджувальної речовини, насос системи охолодження двигуна необхідно зняти для докладнішої діагностики. Неполадки з підшипниками перевіряються через зняття ременя ГРМ і розкручування його вручну. Іспрямована деталь не видаватиме гул, гуркоту, а також перекочуватиметься по боках. Найпошипшою причиною зламання кулькопідшипника вважається вимивання мастила. Щоб уповільнити цей процес, рекомендується використовувати як ОЖ антифризи авторитетних виробників.
Характеристики
Основні | |
---|---|
Виробник | Thermotec |
Код запчастини | WP-ME127 |
Інформація для замовлення
- Ціна: 4 900 ₴