Продавець auto-detali розвиває свій бізнес на Prom.ua 6 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
2318 відгуків
promo_banner

Ви звернулися до магазину Авто-Деталі у неробочий час. Ваше звернення буде опрацьовано у порядку черги найближчого робочого дня.

Магазин автозапчастей

Диск тормозной задний REMSA 6570.00 d240mm OPEL ASTRA G ->05

Диск тормозной задний REMSA 6570.00 d240mm OPEL ASTRA G ->05, фото 2Диск тормозной задний REMSA 6570.00 d240mm OPEL ASTRA G ->05, фото 3

500 ₴

  • Готово до відправки
  • Код: 6570.00
Диск тормозной задний REMSA 6570.00 d240mm OPEL ASTRA G ->05
Готово до відправки
500 ₴
Диск тормозной задний REMSA 6570.00 d240mm OPEL ASTRA G ->05
+380 (66) 139-22-34
  • +380 (96) 740-01-68
+380 (66) 139-22-34
  • +380 (96) 740-01-68
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.
Гальмівний диск — один із головних елементів дискової гальмівної системи, що надає із себе крутний елемент, до якого за допомогою супорта притискаються гальмівні колодки. Колодки, під дією гідравлічної системи, притискаються із зусиллям до робочої поверхні гальмівного диска. Унаслідок дії сили тертя колесо сповільнюється. Водночас енергія обертання колеса переходить у теплову енергію. Гальмівний диск сильно нагрівається, а машина зупиняється. Унаслідок різких перепадів температур він може сильно страждати й навіть деформуватися. Це небезпечно тим, що може призвести до появи осьового биття й погіршення самого процесу гальмування.Тормозні диски є одним із витратних матеріалів гальмівної системи. Стан гальмівного диска прямо відповідає за вашу безпеку на дорозі та навколишніх вас людей. Ми рекомендуємо, на кожному ТО звертати увагу на знос гальмівного диска! Термін експлуатації дисків у середньому 100-150 тис. км, але як показує практика термін експлуатації гальмівного диска залежить від манери вашої їзди. Якщо ви прихильник швидкої їзди з частими різкими гальмами, тоді термін експлуатації буде куди менший. Згідно з міжнародними правилами виробництва гальмівних дисків, компанії, що виготовляють їх, зобов'язані гравітувати на них інформацію про максимальний знос. Щоб визначити максимальний знос гальмівного диска, необхідно уважно вивчити його торцеву частину. На ній вказується інформація про вихідну товщину деталі, а також про мінімальну товщину, у разі досягнення якої виробник рекомендує відмовитися від експлуатації диска, і він більше не відповідає за якість гальмування. Згідно з міжнародними правилами виробництва гальмівних дисків, компанії, що виготовляють їх, зобов'язані гравітувати на них інформацію про максимальний знос. Щоб визначити максимальний знос гальмівного диска, необхідно уважно вивчити його торцеву частину. На ній вказується інформація про вихідну товщину деталі, а також про мінімальну товщину, у разі досягнення якої виробник рекомендує відмовитися від експлуатації диска, і він більше не відповідає за якість гальмування. Діагностику гальмівних дисків рекомендуємо виконувати у два етапи: За допомогою штангенциркуля. З його допомогою в 6-8 точках по колу потрібно заміряти товщину гальмівного диска. Далі, орієнтуючись на інформацію про максимальний знос деталі, потрібно визначити, чи придатна вона для подальшого використання; Візуальний огляд. Необхідно оглянути гальмівний диск візуально на наявність глибоких порізів, подряпин, відколів, вм'ятин та інших дефектів, які можуть впливати на роботу гальмівної системи. Якщо пошкодження знайдено, буде потрібна заміна гальмівного диска. Є п'ять основних різновидів гальмівних дисків: Не вентильовані гальмівні диски — це найпростіший різновид гальмівного диска, який тільки можна купити. Диск зроблений із єдиного шматка металу. Зазвичай як матеріал використовують чавун. Нічого показного — найпростіша конструкція, що складається з однорідного ротора та центральної частини диска. Дешевий у виробництві та недорогий під час купівлі. У таких дисках немає нічого поганого, такі диски виготовляються для малопотужних і не швидких автомобілів. Розігріваються вони швидко, а тепло відводять повільно. Тобто не так ефективні, як інші моделі дисків; Вентильовані гальмівні диски — це один із найпопулярніших різновидів. Конструкція вентильованих гальмівних дисків являє собою 2 фрикційні частини, між якими є перегородки з каналами для охолодження. Кожен виробник використовує свою схему розташування перегородок, прагне забезпечити швидке розсіювання тепла та знизити ризик появи тріщин і різного типу деформацій; Перфоровані гальмівні диски — через перегрівання, у місці контакту колодок із ротором, починають рясно утворюватися гази. Зчеплення фрикційних частин гіршає, а ефективність гальмування неабияк падає. Для усунення цього явища застосовують перфорацію. Вона може бути поверхневою або наскрізною. Але з отворами колодки швидше стираються, витратник втрачає свою міцність; гальмівні диски з прорізами — ці прорізи на диску намагаються розв'язати все ту ж проблему з відведенням газів, тільки по-іншому. Шліци або пази на поверхні диска дають змогу газам своєчасно відводитися, але в такого дизайну є інші переваги. Скребучі по поверхні гальмівних колодок краї заглиблень здатні очищати гальмівну поверхню від бруду, також збільшуючи зачеплення під час зіткнення з краями борозен. Мінусом безумовно є активний знос колодок; гальмівні диски з вбудованими підшипниками — цей різновид дисків застосовується переважно на машинах французького виробництва. Машини з такими дисками доводиться обслуговувати рідше. Знижується також ризик неправильної вставки підшипника під час складання.
Характеристики
Основні
ВиробникRemsa
Інформація для замовлення
  • Ціна: 500 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner