Кермова тяга являє собою металеву штангу, яка є конструктивним складником приводу кермового керування і слугує для передавання зусиль від кермової рейки на поворотні кулаки для забезпечення повороту колеса на необхідний кут. Також залежно від конструктивних особливостей тяга може слугувати як регулювання розвала/сходження коліс. З одного боку кермова тяга кріпиться до кермової рейки, а з іншого за допомогою кермового наконечника з'єднується з поворотним кулаком. Кожен виробник встановлює свій заявлений ресурс на кермові тяги. В середньому він становить 100-150 тис. км пробігу. Це умовні цифри, оскільки залежно від стилю водіння та стану дорожнього покриття, яким пересувається транспортний засіб, цей ресурс може бути меншим або навіть більшим. Нерідки випадки, коли тяги кермові перебувають у нормальному робочому стані навіть після 250 тис. км. До основних симптомів несправності кермових тяг можна віднести: сторонні звуки на кшталт металевого скретота, стуків під час руху по ямах або кочках; характерні стуки під час повороту кермового колеса вліво або вправо; автомобіль легко тримає прямолінійну траєкторію руху; нерівномірний знос шин; для повороту коліс потрібно докласти до керма набагато більше зусиль, ніж зазвичай; наявність люфтів у місцях кріплення кермових тяг; биття на кермовому колесі, яке відчувається під час руху транспортного засобу.
Характеристики
Основні атрибути | |
---|---|
Код запчастини | SR-1650 |
Виробник | 555 |
Інформація для замовлення
- Ціна: 990 ₴