Продавець auto-detali розвиває свій бізнес на Prom.ua 6 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
2562 відгуків
promo_banner
Магазин автозапчастей

Колодки задні FIAT/LANCIA 773 647 44 FIAT FIORINO 07->, CITROEN NEMO 08 ->, FIAT PANDA 03 ->

Колодки задні FIAT/LANCIA 773 647 44 FIAT FIORINO 07->, CITROEN NEMO 08 ->, FIAT PANDA 03 ->, фото 2Колодки задні FIAT/LANCIA 773 647 44 FIAT FIORINO 07->, CITROEN NEMO 08 ->, FIAT PANDA 03 ->, фото 3

1 350 ₴

  • Готово до відправки
  • Код: 773 647 44
Колодки задні FIAT/LANCIA 773 647 44 FIAT FIORINO 07->, CITROEN NEMO 08 ->, FIAT PANDA 03 ->
Готово до відправки
1 350 ₴
Колодки задні FIAT/LANCIA 773 647 44 FIAT FIORINO 07->, CITROEN NEMO 08 ->, FIAT PANDA 03 ->
+380 (66) 139-22-34
  • +380 (97) 000-33-71
+380 (66) 139-22-34
  • +380 (97) 000-33-71
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.
Гальмівні колодки в парі з диском є тією системою, яка забезпечує перерозподіл і гасіння кінетичної енергії автомобіля. Фрикційний матеріал колодок має високий коефіцієнт тертя щодо металу гальмівного диска (барабана), завдяки чому, власне, й зупиняється обертання коліс. Як і гальмівні диски, колодки відіграють важливу роль у забезпеченні безпеки як самого водія та пасажирів автомобіля, так і інших учасників дорожнього руху. Незалежно від конструкції гальма (дисковий або барабанний), завдання колодок — зупиняти обертовий гальмівний диск завдяки сильному тертя під час контакту. У дискових гальмах колодки затискають площину з двох боків, у барабанних — притискаються до обода зсередини. В обох випадках поверхня тертя колодок покрита матеріалом із високим коефіцієнтом тертя, призначеним за в'язкістю та твердістю для оптимальних показників зносу диска та самих колодок, м'якості вмикання гальм і ступеня зчеплення з металом. Основне завдання колодок — ефективно працювати в будь-яку погоду та за будь-яких, навіть несприятливих умов. Найскладнішим завданням для автомобільних гальм можна вважати роботу в умовах високої вологості: вода знижує коефіцієнт тертя, як між колодками та дисками, так і між шинами та дорогою. На потужних і важких автомобілях дискові гальма ставляться на всі 4 колеса, але до недавнього часу машини, що випускаються, обладналися барабанними гальмами, що встановлюються на задній міст. Перевага барабанних гальм — у меншому зносі та простоті виготовлення, але є й вади: низька ефективність, через яку їх не встановлюють на передній міст, і схильність до перегрівання через закриту конструкцію. Гальма на передньому мосту несуть навантаження приблизно вдвічі більше, ніж на задньому, і на передні колеса встановлюються тільки дискові гальма — ефективніші, менш схильні до перегрівання, але водночас і швидко зношуються. Гарна гальмівна колодка має багатошарову структуру, кожен із компонентів якої виконує певну функцію. З огляду на те, що гальмівна система має бути не тільки ефективною, але й комфортною (для цивільних, не перегонових автомобілів), у структурі колодок є матеріали, що знижують рівень шуму під час роботи. А для якісного зчеплення робочого шару з металевою основою колодки слугує спеціальний адгезивний матеріал. Найбільша товщина має фрикційний шар — основна функціональна частина колодки. Поверх нього багато виробників наносять тонкий шар «притирального» матеріалу: коли колодка встановлюється не на новий диск, притиральний матеріал дає змогу швидко припасувати поверхню колодки під нерівності (вироблення) диска й у такий спосіб збільшити поверхня контакту. Від складу та властивостей фрикційного шару залежить і термін експлуатації самої колодки, і зношуваність гальмівного диска, і ефективність гальмування. Багато виробників розробляють і патентують власні рецептури фрикційного матеріалу, що поліпшує ті чи інші споживчі якості. Зазвичай, це складний сплав, що містить 20 і більше компонентів. Істотне до недавнього часу розділення матеріалів на азбестмісні та безасобустові вже майже втратило актуальність: всі серйозні виробники дотримуються нових вимог до безпеки матеріалів і не додають азбесту до складу фрикційного шару. Сьогодні на ринку представлені 3 основні різновиди колодок: металовмісні, органічні та керамічні. -Органічні колодки — одні з найпоширеніших на сьогодні. Основою фрикційного сплаву слугує вуглецевий матеріал (найчастіше графіт), до якого додаються підсилювачі тертя і сполучні компоненти: бронзова стружка, кевлар, скловолокно та різні полімери, зокрема гуми. Органічні колодки вимагають «докатки» для остаточного формування робочого шару (поживне підвищення температури). Це досить м'який матеріал, що має низьку зносостійкість і чутливий до потрапляння вологи на поверхню тертя; - Металосотримувальні колодки містять до 65% металевих увімкнень (в основному міді або сталі), що поліпшують тепловіддання. Такі колодки показують чудові результати за високих температур, але досить агресивні до матеріалу гальмівного диска; - Керамічні гальмівні колодки поєднують у собі переваги органіки та металу: чудово витримують високі температури (аж до 900 °C під час спортивних перегонів), зносостійкі, працюють в умовах високої вологості, щадять до металу дисків. Єдиний їхній недолік — висока ціна. Під час вибору гальмівних колодок потрібно враховувати, що встановлення професійних спортивних моделей на літні автомобілі нецільне: кераміка показує оптимальні результати тільки під час прогрівання до температури 200 °C і вище, чого в міських умов домогтися досить складно. Тому під час вибору колодок краще орієнтуватися не тільки на ціну та матеріали, але й на режим їх експлуатації та власні потреби. Гальмівні колодки не вимагають до себе особливої уваги в процесі використання, якщо були обрані відповідно до характеристик автомобіля та грамотно встановлені на гарному СТО. Зазвичай, купувати колодки та диски краще від одного виробника: у цьому разі матеріал і розміри фрикційної пари будуть ідеально збалансовані. Якщо ж купується продукція різних виробників, потрібно звертати увагу на відповідність габаритних розмірів: колодки разом із супортом мають нормально розміщуватися всередині колісного диска та забезпечувати максимальну площу прилягання до диска (плямо контакта). Оскільки заміна гальмівних пар робиться не одночасно (диск «ходить» у 2-3 рази довше за колодку), колодки, встановлені на ненові диски, вимагають «облягання» приблизно 100-200 км, упродовж яких відбувається припасування поверхні колодки під рельєф поверхні диска. Перевірка стану гальм має робитися регулярно: знос колодок залежить від стилю їзди, стану диска на момент їх заміни, якості самих колодок. У сервісних книжках рекомендують перевіряти стан колодок раз на рік або 10 тис. км, але набагато доцільніше робити перевірку двічі на рік, під час заміни гуми на зимову та літню. Для перевірки зносу колодок їх не потрібно навіть знімати: на бічній частині супорту є «віконце», що дає змогу оцінити товщину фрикційного шару та ступінь зносу. Кожен виробник вказує максимально допустимий знос колодок, але в середньому це від 1,5 мм (для простих) до 3 мм (для моделей з адгезивним і шумопоглинальним шаром). У разі критичного зносу є ризик, що залишки фрикційного матеріалу просто розваляться в момент сильного навантаження (у разі екстреного гальмування), отже, краще не доводити гальма до такого стану. Менш небезпечним, але теж неприємним за наслідками зносу колодок буде стирання гальмівного диска: металева основа, на якій повністю спрацював фрикційний шар, за короткий час пропахує в диску глибоку борозну, роблячи його подальшу експлуатацію неможливою. Заміна колодок, як і дисків, робиться на двох колесах одночасно, і найчастіше виробники продаються колодкою повним комплектом, відразу 4 штуки. Одночасно з цим проводяться профілактичні роботи: оцінка зносу гальмівного диска, очищення й нанесення свіжого мастила на напрямні супортів, перевірка гальмівної системи, заміна гальмівної рідини (за потреби). Крім зношування, основна проблема колодок — шум під час роботи (скрип або писк), який часто турбує водіїв. Причин шумної роботи колодок є кілька, і далеко не завжди потрібна екстрена заміна гальмівних елементів: Зношування до металевої основи або до спрацьовування механічного датчика (пискуна); Заїдання напрямних або поршня супорту через брак мастила. Через суппорти колодки, що заклинювали, не тільки скриплять, але ще й швидко зношуються; Скрип нових колодок може виникати в період «притирання» і зникає після стирання притирального шару; Утворення виступного краю (буртика) на гальмівному диску, який викликає шум під час гальмування. Для зниження шуму під час роботи колодки не тільки містять спеціальний шар у своєму складі, але й робляться зі скосами та проточками на робочій поверхні: вони допомагають колодці легше входити в контакт із поверхнею диска та відводять вологу та пил з контактної поверхні. Ще одна проблема — початково низька якість виготовлення. Під час купівлі колодок невідомого виробника можна легко потрапити на товар, що не відповідає вимогам безпеки та взагалі будь-яким стандартам. Колодки — компонент гальмівної пари, що впливає на поведінку автомобіля на дорозі. Навіть у разі дуже легковажного ставлення до інших функцій своєї машини, потрібно ретельно стежити за станом гальм: їхня несправність рано чи пізно призводить до фінансових витрат (в кращому разі), а в крайніх ситуаціях може загрожує життя і здоров'ю людей. Пам'ятайте: на гальмах краще не заощаджувати!
Характеристики
Користувацькі характеристики
ВиробникFIAT/ALFA/LANCIA
Інформація для замовлення
  • Ціна: 1 350 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner